Viimeisimmät aiheet
» Megameet heinäkuussakirjoittaja Xboom3000 14.04.24 17:01
» Netti-/Webcam pelejä?
kirjoittaja korneri 16.04.23 16:02
» DMF:n tiedotukset
kirjoittaja Xboom3000 20.12.22 15:55
» Iso pino kortteja MYYTY
kirjoittaja Elfie 14.12.21 18:43
» Loput Kortit myyntiin
kirjoittaja Ledhammer 28.11.21 18:49
» Korttien myynti
kirjoittaja Pheerzi 03.06.21 20:05
Tapahtumat
Mökkitapahtuma
Seuraava mökkitapahtuma järjestetään mahdollisuuksien mukaan koronavirustilanne huomioon ottaen vuoden 2020 syksyllä. Jos kiinnostuit, liity DMF:n whatsapp-ryhmäkeskusteluun osoitteessa www.duelmasters.fi/wap
Kuukauden aktiivisimmat kirjoittajat
No user |
DM-tapahtuma la 27.6.2015 Tampereen pääkirjastolla
+8
Velho
Tombazaar
Mouser
Zach Hartigan
Perajorma
Tazio95
laakj11
Ylläpitäjä
12 posters
Sivu 4 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: DM-tapahtuma la 27.6.2015 Tampereen pääkirjastolla
Hyvää selvittelyä meneillään, harmi vain ettei vielä ole tärpännyt.
Pari muutakin ideaa eväiden suhteen olisi; Riippuen porukan koosta voisi olla hauskaa piipahtaa koko pooppoo yhdessä syömässä. Minulle reissu tulisi ainakin olemaan koko päivän tapahtuma ajomatkan takia, joten samaan syssyyn voisi kehittää muutakin tekemistä. Mitä mieltä olette?
Pari muutakin ideaa eväiden suhteen olisi; Riippuen porukan koosta voisi olla hauskaa piipahtaa koko pooppoo yhdessä syömässä. Minulle reissu tulisi ainakin olemaan koko päivän tapahtuma ajomatkan takia, joten samaan syssyyn voisi kehittää muutakin tekemistä. Mitä mieltä olette?
awenna- Perehtynyt
- Viestejä / Messages : 39
Palautepisteet / Feedback Points : 1/1
Liittynyt / Join Date : 19.05.2015
ELTP lupasi tässä ihan näinä päivinä ottaa yhteyttä tuonne kirjastolle. Joten homma on tosiaan hoidossa!
En tiedä oikein tuosta kun pääkirjasto näyttää olevan auki lauantaisin klo 10-16, että siinä on kuusi tuntia aikaa tehokkaaseen pelaamiseen ja vaihteluun. Mielestäni se aika olisi fiksua käyttää juuri tuohon tapaamisen tarkoitukseen eikä lähteä temppuilemaan millekään ruokailupaikalle koska se aika on pois varsinaisesta aktiviteetista.
Joten itse siis kannatan eväiden otto politiikkaa. Redbull + kanasalaatti + kolmioleivät toimiva combo
En tiedä oikein tuosta kun pääkirjasto näyttää olevan auki lauantaisin klo 10-16, että siinä on kuusi tuntia aikaa tehokkaaseen pelaamiseen ja vaihteluun. Mielestäni se aika olisi fiksua käyttää juuri tuohon tapaamisen tarkoitukseen eikä lähteä temppuilemaan millekään ruokailupaikalle koska se aika on pois varsinaisesta aktiviteetista.
Joten itse siis kannatan eväiden otto politiikkaa. Redbull + kanasalaatti + kolmioleivät toimiva combo
Zach Hartigan- Kaaoksen Kasvatti
- Viestejä / Messages : 1172
Palautepisteet / Feedback Points : 45/45
Liittynyt / Join Date : 06.09.2014
Soitan tänään kirjastolle. Aukiolot la 10-16, joten ei hirveän pitkään keretä.. Saisi ehkä muulloinkin, tosin hintakin lienee meille 30e/h tai vähintään 15e/h mutta katsellaan ensin jos saadaan edes tilaa varatuksi.
Otaniemestä melko varmasti saisi ilmaiseksi tilan heinäkuuksi tai ehkä jopa vielä kesäkuuksi varattua (pöytätilaa, jääkaappi, vessa, Alepa läheisyydessä :d). Kyseisessä tilassa myös Otaniemen lauta- ja roolipelikerho epäsäännöllisen säännöllisesti kokoustanut ja itsekin tilaa käyttänyt. Helsingin Kampista pääsisi 102:lla 20min välein ~15m päähän ovesta. Voisi tätäkin harkita.
Otaniemestä melko varmasti saisi ilmaiseksi tilan heinäkuuksi tai ehkä jopa vielä kesäkuuksi varattua (pöytätilaa, jääkaappi, vessa, Alepa läheisyydessä :d). Kyseisessä tilassa myös Otaniemen lauta- ja roolipelikerho epäsäännöllisen säännöllisesti kokoustanut ja itsekin tilaa käyttänyt. Helsingin Kampista pääsisi 102:lla 20min välein ~15m päähän ovesta. Voisi tätäkin harkita.
Kyllähän tuota Otaniemeä voisi harkita sitten vaikka seuraavaksi tapaamispaikaksi, mutta omalta osaltani se ei nyt tälle kuun lopulle käy mitenkään. Sen on oltava Tampere tai Turku. Muutoin joudun jättämään väliin sillä Turun reissu jo sovittuna ja liput ostettuina.
Mitä tuohon hintaan tulee niin kuulostaa edulliselle koska yleensähän kaikkien hotellien yms. kokoustilat paljon kalliimpia. Jos mietitään, että kuusi tuntia keretään olemaan ja se yksi tunti on 30€. Se kertaa kuusi tekee 180€. Tiedän se kuulostaa älyttömälle, mutta kun se jaetaan osallistujien kesken niin summa on varmasti jokaiselle kivuton. Jos meitä vaikka se 10 tulisi niin silloin vain 18€ ja täytyy kuitenkin muistaa, että tosiaan se hinta saattaa olla tunnilta myös tuon 15€ ja porukkaahan taitaa tulla ilmeisesti enemmän kuin tuo heittämäni kymmenen?
Kun soittelet kirjastolle niin voisi mainita, että suurinosa porukasta opiskelijoita eli alennukset kehiin
Mitä tuohon hintaan tulee niin kuulostaa edulliselle koska yleensähän kaikkien hotellien yms. kokoustilat paljon kalliimpia. Jos mietitään, että kuusi tuntia keretään olemaan ja se yksi tunti on 30€. Se kertaa kuusi tekee 180€. Tiedän se kuulostaa älyttömälle, mutta kun se jaetaan osallistujien kesken niin summa on varmasti jokaiselle kivuton. Jos meitä vaikka se 10 tulisi niin silloin vain 18€ ja täytyy kuitenkin muistaa, että tosiaan se hinta saattaa olla tunnilta myös tuon 15€ ja porukkaahan taitaa tulla ilmeisesti enemmän kuin tuo heittämäni kymmenen?
Kun soittelet kirjastolle niin voisi mainita, että suurinosa porukasta opiskelijoita eli alennukset kehiin
Olisi kyllä TODELLA kiva saada se varmistus päästäänkö me sinne vai ei...
Tombazaar- Maailmanlopun Selviytyjä
- Viestejä / Messages : 280
Palautepisteet / Feedback Points : 24/24
Paikkakunta / Location : Jyväskylä
Enää tässä vaiheessa ei voi heittää pakollista osallistumismaksua, joten menee ensisijaisesti minun pussistani ja kaikki maksavat sitten omatuntonsa mukaisesti. Pitäydytään nyt Tampereella kunnes uusia ongelmia ilmenee: heidän kalenterinsa näytti hyvinkin tyhjältä.
Uskon, että foorumilaisilta löytyy sen verran hyväveli henkeä, että jokainen löysää edes vähän kukkaronnyörejään eikä kaikki jää ELTP:n maksettavaksi. Itse olen ainakin valmis osallistumaan mahdolliseen varausmaksuun.
Kerro toki sitten kun olet soittanut, että miten kävi
Kerro toki sitten kun olet soittanut, että miten kävi
Maanantai keskipäivälle menee tuo soitto. Meni perjantai muiden asioiden hoitamiseen ja töissä nyt tietenkin sattui olemaan kiireinen päivä. Ilmoitan sitten miten kävi, mutta luotto on kova (:
Eväiden mukaan ottaminen on kyllä suositeltavaa, vaikka kyllä varmasti porukalla - tai ainakin pienemmissä osaporukoissa jos ei muuten - voisimme mennä syömään.
Mutta asioista enemmän maanantaina. Niin ja jos ette kuulu vielä DMF:n whatsapp-ryhmään, niin nyt olisi korkea aika liittyä. Eli minulle vain yksityisviestillä tai sähköpostitse puhelinnumeroa, niin lisään teidät sinne. Helpottaa yhteydenpitoa tapahtumien aikana ja ajankohtaisten asioiden tiedottamisessa.
Eväiden mukaan ottaminen on kyllä suositeltavaa, vaikka kyllä varmasti porukalla - tai ainakin pienemmissä osaporukoissa jos ei muuten - voisimme mennä syömään.
Mutta asioista enemmän maanantaina. Niin ja jos ette kuulu vielä DMF:n whatsapp-ryhmään, niin nyt olisi korkea aika liittyä. Eli minulle vain yksityisviestillä tai sähköpostitse puhelinnumeroa, niin lisään teidät sinne. Helpottaa yhteydenpitoa tapahtumien aikana ja ajankohtaisten asioiden tiedottamisessa.
Noniin, nyt on alustava - eli varauslomaketta vaille vajaa - varaus tehty Tampereen pääkirjaston sali Martikaiseen, joka kuulemma vetää 40 henkeä. Mainitsin vielä että korttipelitapahtuma, että tarvitsemme pöytiä. Tilan pitäisi olla jonkin verran muokattavissa.
Varaus tehty lauantaille 27.6 klo 11-16, eli yhteensä 5h. Hintaa lystille 30e/tunti, eli kokonaisuudessaan 150€. Jos edes osalta saisi 5-20e niin kattaisi jo ainakin osan kuluista. Mutta koska haluan kannustaa kaikkia osallistumaan, on tuo maksu täysin vapaaehtoinen, eikä mitenkään ruveta moralisoimaan jos ei halua tai pysty maksamaan mitään.
Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita tapahtumaan! Laitan myöhemmin tarkempaa tietoa käytännönjärjestelyistä.
Varaus tehty lauantaille 27.6 klo 11-16, eli yhteensä 5h. Hintaa lystille 30e/tunti, eli kokonaisuudessaan 150€. Jos edes osalta saisi 5-20e niin kattaisi jo ainakin osan kuluista. Mutta koska haluan kannustaa kaikkia osallistumaan, on tuo maksu täysin vapaaehtoinen, eikä mitenkään ruveta moralisoimaan jos ei halua tai pysty maksamaan mitään.
Kaikki ovat lämpimästi tervetulleita tapahtumaan! Laitan myöhemmin tarkempaa tietoa käytännönjärjestelyistä.
Erinomaista, kaikki muu paitsi tietenkin tuo alkuperäiseen suunnitelmaan kuulumaton varausmaksu...
En tosin usko, että jäät yksin tuon maksun kanssa. Niin monesti olet meitä auttanut, että nyt olisi erinomainen tilaisuus meidän auttaa välillä sinua
En tosin usko, että jäät yksin tuon maksun kanssa. Niin monesti olet meitä auttanut, että nyt olisi erinomainen tilaisuus meidän auttaa välillä sinua
Nyt on sitten tuo sähköinen varauslomakekin täytetty ja laitettu menemään.
P.S. Olen tutkinut enemmän tuota yhdistyksen/järjestön perustamista, ja mielestäni se ei ole ollenkaan mahdoton tai edes typerä idea. Tapahtumassa voinemme keskustella tästäkin.
P.S. Olen tutkinut enemmän tuota yhdistyksen/järjestön perustamista, ja mielestäni se ei ole ollenkaan mahdoton tai edes typerä idea. Tapahtumassa voinemme keskustella tästäkin.
Mahtavaa! Tämä on suuri helpotus tietää, että pääsemme järjestämään tämän tapaamisen!
Se mitä tuohon varausmaksuun tulee niin uskon porukalta löytyvän hyväätahtoa osallistua kustannuksiin. Itse olen pitkäaikaistyötön, mutta osallistun kustannuksiin enemmän kuin mielelläni. Tuo 5-20€ kuulostaa sopivalle on varmasti suurimmalle osalle kivuton maksettava. Neuvottelen itse lähempänä ELTP:n kanssa kuinka itse toimin.
Ja tämä yhdistyksen/järjestön perustaminen? Saisiko tästä hiukan lisävalotusta?
Se mitä tuohon varausmaksuun tulee niin uskon porukalta löytyvän hyväätahtoa osallistua kustannuksiin. Itse olen pitkäaikaistyötön, mutta osallistun kustannuksiin enemmän kuin mielelläni. Tuo 5-20€ kuulostaa sopivalle on varmasti suurimmalle osalle kivuton maksettava. Neuvottelen itse lähempänä ELTP:n kanssa kuinka itse toimin.
Ja tämä yhdistyksen/järjestön perustaminen? Saisiko tästä hiukan lisävalotusta?
Minäkin olen helpottunut, että tapahtumapaikka järjestyi kuin järjestyikin lopulta.
Yhdistyksenä olisimme saaneet tilan puoleen hintaan, joten lähdin siitä sitten tutkimaan asiaa. Ei vaatisi hirveästi kommenverkkejä edes, eikä kustantaisi mitään, muuta kuin hieman vaivaa. Kolme jäsentä vaatii perustamiseen, ja voi tosiaan olla yhteisen harrastuksen puitteissa perustettu. Jäsenmaksua ei tarvitse periä jäseniltä. Toki vaatii erilaisia lain määräämiä toimenpiteitä etenkin perustamisvaiheessa.
Tämä varmasti edistäisi yhteenkuuluvuuttamme ja loisi paremmat mahdollisuudet kasvulle. Nimenähän voisi olla vaikkapa Duel Masters Finland ry
Yhdistyksenä olisimme saaneet tilan puoleen hintaan, joten lähdin siitä sitten tutkimaan asiaa. Ei vaatisi hirveästi kommenverkkejä edes, eikä kustantaisi mitään, muuta kuin hieman vaivaa. Kolme jäsentä vaatii perustamiseen, ja voi tosiaan olla yhteisen harrastuksen puitteissa perustettu. Jäsenmaksua ei tarvitse periä jäseniltä. Toki vaatii erilaisia lain määräämiä toimenpiteitä etenkin perustamisvaiheessa.
Tämä varmasti edistäisi yhteenkuuluvuuttamme ja loisi paremmat mahdollisuudet kasvulle. Nimenähän voisi olla vaikkapa Duel Masters Finland ry
Yhteenkuuluvuuden ja muutenkin yhteisöllisyyden kehittäminen on loistava ajatus. Rekisteröity-yhdistys kuulostaa luontaiselle askeleelle ja olen mukana jos tälläinen päätetään perustaa
Ainakin on tuo idea jo pyörimässä tausta-ajatuksissa. Pitää tutkia enemmän asiaan liittyviä seikkoja, mutta tiedämmepähän tuon mahdollisuuden.
Nyt kun tämä tapahtuma on varmistunut ja päivämäärä alkaa kivasti lähestymään niin kertokaa kaikki tosiaan, että oletteko tulossa paikanpäälle. Saisi vähän muodostettua kokonaiskuvaa mitä odottaa.
Tällä hetkellä mielikuvanani on muutama henkilö eli allekirjoittanut, ELTP, Ambazar, Tombazaar ja hänen kaverinsa
Tällä hetkellä mielikuvanani on muutama henkilö eli allekirjoittanut, ELTP, Ambazar, Tombazaar ja hänen kaverinsa
Yritän myös päästä paikalle mahdollisuuksien mukaan =)
awenna- Perehtynyt
- Viestejä / Messages : 39
Palautepisteet / Feedback Points : 1/1
Liittynyt / Join Date : 19.05.2015
Kaikille joiden nimi ei löydy ensimmäisen viestin listasta on suositeltavaa ilmiantaa itsensä (; Toki ilmoittamattakin voi tulla paikalle, mutta näkisipä ketä on tulossa.
Puolitoista viikkoa tapahtumaan.
Puolitoista viikkoa tapahtumaan.
H-hetki lähestyy!
Niinpä niin Kohtahan miedän tosiaan tulisi olla tuolla Tampereen aroilla tapahtumaa pitämässä (:
Aroilla...
Nyt seuraa kysymys OCG:n pelaamisesta. Onko ajatuksia kuinka menetellään sujuvuuden kannalta? Tarkoitan sitä, että meillä kenelläkään tuskin hallussa japani niin hyvin, että osaa jokaisen kortin tekstit. Tuskin kukaan muistaa jokaisen oman korttinsa kyvyt ihan täysin?
Oma ehdotukseni on, että kirjoitellaan wordiin pakkojen korttien nimet ja kyvyt ylös. Sitten vaan tulostetaan paperit ja vola! Mietä mieltä tästä?
Nyt seuraa kysymys OCG:n pelaamisesta. Onko ajatuksia kuinka menetellään sujuvuuden kannalta? Tarkoitan sitä, että meillä kenelläkään tuskin hallussa japani niin hyvin, että osaa jokaisen kortin tekstit. Tuskin kukaan muistaa jokaisen oman korttinsa kyvyt ihan täysin?
Oma ehdotukseni on, että kirjoitellaan wordiin pakkojen korttien nimet ja kyvyt ylös. Sitten vaan tulostetaan paperit ja vola! Mietä mieltä tästä?
Koska mukana ovat minä, AmbaZar ja sinä, niin ei ole ongelmaa korttien kykyjen ja tekstien muistamisessa (: Toki jos haluat voit tulostaa korttien tiedot, mutta itse turvaudun epäselvissä tilanteissa tuttuun (ja turvalliseen ) tapaani DM Wikiin. On riittänyt hyvin tähän asti, ja kaikkien korttien kykyjen tulostaminen veisi tuhottomasti paperia Siis kun meillä noita pakkoja on paljon ja muokkauksiakin tulee vähän väliä.
Eli jos haluat niin tulosta pois; kännykälläkin onnistuu wikin plärääminen, mutta koetan saada kannettavani mukaan
Eli jos haluat niin tulosta pois; kännykälläkin onnistuu wikin plärääminen, mutta koetan saada kannettavani mukaan
Juu tottahan tuo on. Ja kun me kolme olemme pelaamassa OCG:ta niin ongelmia ei tule. Tuota tulostusta mietin vain sen takia, että helpottaisi pelaamista. Ei tarvitsisi pitää konetta, tablettia tai puhelinta "koko aikaa" valmiina. Mutta joo itsekin otan todennäköisesti läppärin mukaan ja myös mokkulan, että sille päästään kyllä surffailemaan tarpeen tullen.
Yritin tähän uuteen läppäriini asentaa Wordia, mutta en olisi sen uskonut olevan niin hankalaa. Torrentin takaa tulisi mukana Yahoo search joka ikiseen selaimeen, no thanks. Ja maksuttomaan kuukauden viralliseenversioon Microsoftin munapäät haluavat jokatapauksessa maksutiedot... Mennään siis DM wiki linjalla
Yritin tähän uuteen läppäriini asentaa Wordia, mutta en olisi sen uskonut olevan niin hankalaa. Torrentin takaa tulisi mukana Yahoo search joka ikiseen selaimeen, no thanks. Ja maksuttomaan kuukauden viralliseenversioon Microsoftin munapäät haluavat jokatapauksessa maksutiedot... Mennään siis DM wiki linjalla
Hyvä idea, mutta uskon meidän pärjäävän kyllä. Sinullehan tämä taitaa olla ensimmäinen mahdollisuus pelätä ihan fyysistä OCG:ta ilman TCO:n tai vastaavien tukea... hyvin se menee. Kone tai joku vaikkapa kokoajan läheisyydessä tai sitten voit kysellä meiltä (etenkin huvipeleissä) toki olettaen että muistamme itsekään kortin tietoja
Juu neitsyytensä menettävät nuo kortit minun käsittelyssä. Tiedä sitten mitä ne hullut japanilaiset ovat niille tehneet...
Muistan kuitenkin suurimman osan itse noista korteistani, mutta jotkut Psyket on aina pakko tarkistaa
Muistan kuitenkin suurimman osan itse noista korteistani, mutta jotkut Psyket on aina pakko tarkistaa
Täysin ymmärrettävää, saattuu sitä kokeneemmillekin unohtelua - varsinkin kun pelien tiheys ja määrä on harventunut paljon. Usein käytettyjä kortteja nyt ei useinkaan onneksi unohda (:
Tästä tulee kaiken vaivannäön jälkeen varmasti hieno tapahtuma. Ensimmäinen, mutta toivottavasti ei viimeinen.
Minun täytyy nimittäin harmikseni ilmoittaa, ettei meidän kolmen koplalle järjestynyt kaikille sopivaa kyytiä täältä Pohjois-Pohjanmaan perukoilta. Emme siis pääse paikalle.
Minun täytyy nimittäin harmikseni ilmoittaa, ettei meidän kolmen koplalle järjestynyt kaikille sopivaa kyytiä täältä Pohjois-Pohjanmaan perukoilta. Emme siis pääse paikalle.
Ozdexon- Vasta-alkaja
- Viestejä / Messages : 6
Liittynyt / Join Date : 23.04.2015
No jos vaikka 2 henkilöä kolmesta pääsee tulemaan paikalle niin jätättekö väliin?
Suuri sääli todellakin tuo \: Jos yhdellekin löytyy siirtymistapa niin ei kannata arastella tai jättää väliin mistään hinnasta (no okei myönnetään, kyllä lienee jokin hintaraja olemassa ). Ei tuonne tarvitse edes tulla ottelemaan tai jäämään muhimaan: hienointa olisi jos pääsisi edes käymään tsekkaaman menon (: Pelaamis- ja vaihtamismahdollisuudet kyllä tilaisuudessa on, sillä nämä ovat jokaisen korttipelin suola!
Tässäpä tilaisuus luoda ja vahvistaa niitä oikeita DM-kontakteja samalla vieden harrastuksensa seuraavalle tasolle saaden tarvittua lisäpotkua vakiintuneeseen harrastusmaailmaansa.
Tässäpä tilaisuus luoda ja vahvistaa niitä oikeita DM-kontakteja samalla vieden harrastuksensa seuraavalle tasolle saaden tarvittua lisäpotkua vakiintuneeseen harrastusmaailmaansa.
Huh... Nyt on pakattu reppuun kaikki kortit ja muut pelitarvikkeet. Ei uskoisi miten paljon nuo yhteensä painavat
Kyllähän juuriltaan näinkin fyysinen peli on raskas taakka kantaa Huomenna itselläni alkaa tehokkaammin valmistelut.
Onko päivän ruokailulle nyt mitään lopullista virallista kantaa? Itse ostin tänään kuitenkin eväät ja aijon niillä pärjätä tapahtumamme ajan.
Pyrin olemaan kirjastolla siinä klo 11 jälkeen, että pidetään varmaan yhteyttä tarkemmin sitten whatsappilla? Eli missä kohdin kokoonnutaan vai suoriiko jokainen saapumisensa mukaan sali-Martikaiseen.
Moneltako olette muuten suurinpiirtein tulossa?
Pyrin olemaan kirjastolla siinä klo 11 jälkeen, että pidetään varmaan yhteyttä tarkemmin sitten whatsappilla? Eli missä kohdin kokoonnutaan vai suoriiko jokainen saapumisensa mukaan sali-Martikaiseen.
Moneltako olette muuten suurinpiirtein tulossa?
Ei ainakaan ole mitään pakotettua ja välttämätöntä ruokailua. Varmaan ainakin jokunen haluaa käydä hakemassa välipalaa jostain. Eväät kannattaa ottaa mukaan. Katsotaan paikan päällä miten tehdään. Ei tuossa aivan järjettömästi aikaa ole kuitenkaan, 4-5 tuntia.
Koetan olla 11 aikaan kirjastolla vastaanottamasta salia, joten voisimme nähdä kirjastolla. Jos tulee ongelmia niin ilmoitelkaa. Whatsapp-ryhmän kautta saanee helpoiten yhteyttä.
Turnauspelejä aikaisintaan klo 12 alkaen mutta niistäkin enemmän paikan päällä riippuen siitä, mitä ihmiset haluavat.
Koetan olla 11 aikaan kirjastolla vastaanottamasta salia, joten voisimme nähdä kirjastolla. Jos tulee ongelmia niin ilmoitelkaa. Whatsapp-ryhmän kautta saanee helpoiten yhteyttä.
Turnauspelejä aikaisintaan klo 12 alkaen mutta niistäkin enemmän paikan päällä riippuen siitä, mitä ihmiset haluavat.
Me saavumme Tampereelle jo vähän klo 8 jälkeen, joten pyörimme siellä jo heti aamusta. Whatsappissä voi laittaa viestiä, jos joku haluaa tavata jo niihin aikoihin. Käymme varmaan nappaamassa vähän aamupalaa jostain ja sitten saatamme mennä katsomaan löytyykö sieltä kirjastolta pöytää, jossa voisimme pistää pelit pystyyn jo ennen tuota yhtätoista..
Hyvä hyvä, kuulostaa loistosuunnitelmalta Luulisi kirjastolta löytyvän jokin paikka tai sitten vain bombaatte paikalliseen mäkkäriin Ollaan yhteyksissä whatsapin kautta. Ilmoittelemme kun olemme saaneet tilan hoidettua. Tiedä sitten kuinka sidottu juuri minun vastaanotettavaksi tuo sali.
Me lähdetään aamulla yhdeksän aikoihin ajelemaan kohti Tamperetta ja siinä klo 11 aikoihin pitäisi minun olla siellä kirjastolla. Laitan whappiin sitten viestiä, että minne hiihtelen.
Nähdään huomenna!!!
Nähdään huomenna!!!
Joo tosiaan kiitoksia vaan kaikille tapahtumaan osallistuneille. Tämä oli todella onnistunut miitti ja organisoitu laadukkaasti. Porukka oli sosiaalista ja innokasta pelaamaan sekä vaihtelemaan kortteja. Itse sain pelattua ensimmäiset IRL OCG:t ja niistä kiitokset Amballe. Kumpi zaareista voitti muuten sen TCG:n?
Vaihtoja tein runsaasti ja valmiiksi sain pari pakkaa! Rock!!!!
Tuossa ajomatkalla tuli sellainen ajatusmieleen, että kun tuo viisituntinen meni melkonopeasti, että mitä porukka mieltä sellaisesta, että varataan mökki jostain kohtaa keski-suomea ja vietettäisiin siellä viikonloppu DM:än ja oleilun merkeissä. Minusta ei ollenkaan hullumpi idea sillä mökkiviikonloppuja saa suht edullisesti ns. off-season aikaan eli ei juhannus tms viikonloppuina.
Vaihtoja tein runsaasti ja valmiiksi sain pari pakkaa! Rock!!!!
Tuossa ajomatkalla tuli sellainen ajatusmieleen, että kun tuo viisituntinen meni melkonopeasti, että mitä porukka mieltä sellaisesta, että varataan mökki jostain kohtaa keski-suomea ja vietettäisiin siellä viikonloppu DM:än ja oleilun merkeissä. Minusta ei ollenkaan hullumpi idea sillä mökkiviikonloppuja saa suht edullisesti ns. off-season aikaan eli ei juhannus tms viikonloppuina.
Minähän sen TCG:n lopulta vein, vaikkakin aika täpärästi (2-1)
Viisi tuntia meni kyllä todella nopeasti. Mielellään olisi kyllä tosiaan pelaillut/vaihdellut enemmänkin. Noh, ensi kerralla sitten Eipä tuo mökin varauskaan mikään mahdottomuus varmaan olisi, joten sitä voi pitäää yhtenä vaihtoehtona.
Viisi tuntia meni kyllä todella nopeasti. Mielellään olisi kyllä tosiaan pelaillut/vaihdellut enemmänkin. Noh, ensi kerralla sitten Eipä tuo mökin varauskaan mikään mahdottomuus varmaan olisi, joten sitä voi pitäää yhtenä vaihtoehtona.
Väkeä pääsi paikalle enemmän kuin uskalsi odottaa. Niitä kuvia voisi pistää jakoon vaikkapa WA-ryhmän kautta. Itsekin napsin muutaman
Mökkiviikonloppu voisi olla kyllä jees, tosin se vaatinee jo suuremman luokan varustautumista kuin tällainen muutaman tunnin tapaaminen. Ja kun mietti, että keskustelut tästä tapaamisesta aloitettiin jo syyskuussa DMF:n auetessa ;D
Tapaaminen meni paljon paremmin kuin uskalsin edes toivoa. Siitä suuri plussa kaikille.
Mökkiviikonloppu voisi olla kyllä jees, tosin se vaatinee jo suuremman luokan varustautumista kuin tällainen muutaman tunnin tapaaminen. Ja kun mietti, että keskustelut tästä tapaamisesta aloitettiin jo syyskuussa DMF:n auetessa ;D
Tapaaminen meni paljon paremmin kuin uskalsin edes toivoa. Siitä suuri plussa kaikille.
Sivu 4 / 4 • 1, 2, 3, 4
Similar topics
» TAPAHTUMA ja YHDISTYSKOKOUS la 16.4. Tampereen Sampolan kirjastolla
» Raportti lokakuun 2019 Tampereen mökkitapahtumasta
» Huhti-toukokuussa tapahtuma ja yhdistyksen vuosikokous
» We Are Going Strong! - Tilannekatsaus Heinäkuu 2015 / Review of July 2015
» Tapaaminen saksalaisten kanssa kesä 2015
» Raportti lokakuun 2019 Tampereen mökkitapahtumasta
» Huhti-toukokuussa tapahtuma ja yhdistyksen vuosikokous
» We Are Going Strong! - Tilannekatsaus Heinäkuu 2015 / Review of July 2015
» Tapaaminen saksalaisten kanssa kesä 2015
Oikeudet tällä foorumilla: