Viimeisimmät aiheet
» Megameet heinäkuussakirjoittaja Xboom3000 14.04.24 17:01
» Netti-/Webcam pelejä?
kirjoittaja korneri 16.04.23 16:02
» DMF:n tiedotukset
kirjoittaja Xboom3000 20.12.22 15:55
» Iso pino kortteja MYYTY
kirjoittaja Elfie 14.12.21 18:43
» Loput Kortit myyntiin
kirjoittaja Ledhammer 28.11.21 18:49
» Korttien myynti
kirjoittaja Pheerzi 03.06.21 20:05
Tapahtumat
Mökkitapahtuma
Seuraava mökkitapahtuma järjestetään mahdollisuuksien mukaan koronavirustilanne huomioon ottaen vuoden 2020 syksyllä. Jos kiinnostuit, liity DMF:n whatsapp-ryhmäkeskusteluun osoitteessa www.duelmasters.fi/wap
Kuukauden aktiivisimmat kirjoittajat
No user |
DM-tapahtuma la 27.6.2015 Tampereen pääkirjastolla
+8
Velho
Tombazaar
Mouser
Zach Hartigan
Perajorma
Tazio95
laakj11
Ylläpitäjä
12 posters
Sivu 1 / 4 • 1, 2, 3, 4
DM-tapahtuma la 27.6.2015 Tampereen pääkirjastolla
Tietoa tapahtumasta
Tänä kesänä DM Finland järjestää Duel Masters -tapahtuman lauantaina 27.6 kello 11-16. Tampereen pääkirjastolta on varattu Martikainen-sali, jonne mahtuu sellaiset 35 henkeä, eli pitäisi olla riittävä meille. Tilan varaus alkaa klo 11, mutta klo 12 aikaan varsinainen aloitus. Olkaa ajoissa paikalla! Mieluummin liian aikaisin kuin liian myöhään. Neljään mennessä tila pitää saattaa alkuperäiseen järjestykseen ja paikalta on poistuttava.
Tämä on ensimmäinen DM-tapahtuma, jonka vastuuhenkilönä toimin, vieläpä monin osin etänä, mutta upea ja ikimuistoinen tapahtuma varsinaisesti tulossa. Alkuperäisenä ajatuksena oli järjestää turnaus, mutta lopulta tulimme siihen tulokseen, että keskitytään vain toisiimme tutustumiseen ja yhteiseen hauskanpitoon. Älkää siis unohtako ottaa pakkoja mukaan ja mahdollisia vaihdettavia kortteja!
Omien eväiden mukaan ottaminen on suositeltavaa, sillä tarjoilua paikalle ei ole järjestetty, eikä vielä ole varmaa, milloin ja miten mahdollinen yhteinen syömäreissu läheiseen ruokapaikkaan tapahtuu.
Tilaisuudessa jaetaan pienehköjä palkintoja nettiturnauksiin osallistuneille, sekä mahdollisesti tutustumisen ja hupipelien lisäksi järjestetään pienimuotoinen turnaus, josta myös saatavilla palkintoja. Lisäksi tarkoituksena hieman keskustella DMF:n tulevaisuudesta sekä Duel Mastersin tulevaisuudesta (Suomessa) ylipäätään. Olen jopa tutkinut järjestön perustamiskiekuroita.
Tilaisuus on täysin pääsymaksuton ja avoin kaikille vähänkin aiheesta kiinnostuneille henkilöille. Sydämellisesti tervetuloa ja nähdään parin viikon päästä Tampereella!
Alustava lista osallistujista
AmbaZar
ELTP
NoLifeKing
Ozdexon (+ 2 muuta)
Rarekingduelist (?)
Timmysocks
Tombazaar
Velho
Zach Hartigan
Alkuperäinen kirjoitus / Original Post
----- ----- ----- ----- -----
Joskus yritin avata keskustelua tästä DM Globalissa, mutta se ei ottanut tuulta purjeisiinsa. Tämä ketju on ajatusten vaihtoa ja pohdiskelua varten aiheena Duel Mastersin Suomi-turnaus.
Hangosta/Espoosta olisi varmaan mahdollisuus järjestää paikka, mutta paras paikka turnaukselle lienee Helsinki-Tampereen seudulla. Paikkaideoita otetaan vastaan. Ajankohta mahdollisesti jo tämän vuoden puolella, mutta todennäköisesti ensi keväänä tai kesänä.
Palkinnoksi kortteja ja/tai lisäpakkauksia sekä ehkä jotain muuta kivaa riipuen ihan osallistujien kiinnostuksesta ja määrästä.
Voisimme pelata joko pelkästään englanninkielisillä (TCG), myös japaninkielisillä (Hybrid) taikka sitten pitää molemmille oman sarjansa.
Jos tosielämän turnaus ei kiinnosta, niin löytyisikö kiinnostusta edes nettiturnaukselle? Selllaisestakin voinemme aloittaa keskustelun lähiaikoina.
Niin ja jos ette ole vielä kutsuneet DM-tuttujanne tälle foorumille, suosittelen sen tekemistä. On tärkeä pitää yhtä. Yksin ei ole kiva harrastaa, ja saamme muista lisää voimia.
Kiitoksia lukemisesta, ja jättäkää edes jotain kommenttia. Kaikenlaisia ideoita ja ehdotuksia otetaan vastaan.
Tänä kesänä DM Finland järjestää Duel Masters -tapahtuman lauantaina 27.6 kello 11-16. Tampereen pääkirjastolta on varattu Martikainen-sali, jonne mahtuu sellaiset 35 henkeä, eli pitäisi olla riittävä meille. Tilan varaus alkaa klo 11, mutta klo 12 aikaan varsinainen aloitus. Olkaa ajoissa paikalla! Mieluummin liian aikaisin kuin liian myöhään. Neljään mennessä tila pitää saattaa alkuperäiseen järjestykseen ja paikalta on poistuttava.
Tämä on ensimmäinen DM-tapahtuma, jonka vastuuhenkilönä toimin, vieläpä monin osin etänä, mutta upea ja ikimuistoinen tapahtuma varsinaisesti tulossa. Alkuperäisenä ajatuksena oli järjestää turnaus, mutta lopulta tulimme siihen tulokseen, että keskitytään vain toisiimme tutustumiseen ja yhteiseen hauskanpitoon. Älkää siis unohtako ottaa pakkoja mukaan ja mahdollisia vaihdettavia kortteja!
Omien eväiden mukaan ottaminen on suositeltavaa, sillä tarjoilua paikalle ei ole järjestetty, eikä vielä ole varmaa, milloin ja miten mahdollinen yhteinen syömäreissu läheiseen ruokapaikkaan tapahtuu.
Tilaisuudessa jaetaan pienehköjä palkintoja nettiturnauksiin osallistuneille, sekä mahdollisesti tutustumisen ja hupipelien lisäksi järjestetään pienimuotoinen turnaus, josta myös saatavilla palkintoja. Lisäksi tarkoituksena hieman keskustella DMF:n tulevaisuudesta sekä Duel Mastersin tulevaisuudesta (Suomessa) ylipäätään. Olen jopa tutkinut järjestön perustamiskiekuroita.
Tilaisuus on täysin pääsymaksuton ja avoin kaikille vähänkin aiheesta kiinnostuneille henkilöille. Sydämellisesti tervetuloa ja nähdään parin viikon päästä Tampereella!
Alustava lista osallistujista
AmbaZar
ELTP
NoLifeKing
Ozdexon (+ 2 muuta)
Rarekingduelist (?)
Timmysocks
Tombazaar
Velho
Zach Hartigan
Alkuperäinen kirjoitus / Original Post
----- ----- ----- ----- -----
Joskus yritin avata keskustelua tästä DM Globalissa, mutta se ei ottanut tuulta purjeisiinsa. Tämä ketju on ajatusten vaihtoa ja pohdiskelua varten aiheena Duel Mastersin Suomi-turnaus.
Hangosta/Espoosta olisi varmaan mahdollisuus järjestää paikka, mutta paras paikka turnaukselle lienee Helsinki-Tampereen seudulla. Paikkaideoita otetaan vastaan. Ajankohta mahdollisesti jo tämän vuoden puolella, mutta todennäköisesti ensi keväänä tai kesänä.
Palkinnoksi kortteja ja/tai lisäpakkauksia sekä ehkä jotain muuta kivaa riipuen ihan osallistujien kiinnostuksesta ja määrästä.
Voisimme pelata joko pelkästään englanninkielisillä (TCG), myös japaninkielisillä (Hybrid) taikka sitten pitää molemmille oman sarjansa.
Jos tosielämän turnaus ei kiinnosta, niin löytyisikö kiinnostusta edes nettiturnaukselle? Selllaisestakin voinemme aloittaa keskustelun lähiaikoina.
Niin ja jos ette ole vielä kutsuneet DM-tuttujanne tälle foorumille, suosittelen sen tekemistä. On tärkeä pitää yhtä. Yksin ei ole kiva harrastaa, ja saamme muista lisää voimia.
Kiitoksia lukemisesta, ja jättäkää edes jotain kommenttia. Kaikenlaisia ideoita ja ehdotuksia otetaan vastaan.
Viimeinen muokkaaja, ELTP pvm 20.07.15 17:15, muokattu 17 kertaa
Vs: DM-tapahtuma la 27.6.2015 Tampereen pääkirjastolla
Minusta Helsingin Poromagia olisi hyvä paikka pelata turnauksia. Olen siellä itse käynyt pelaamassa pokemonia ja on ollut hyvä paikka.
Olen vasta aloitellut Duel Mastersin pelaamista pitkän ajan jälkeen ja mielestäni Hybrid turnauksissa ei ole mitään järkeä. Tämä on kuitenkin vain minun mielipiteeni.
Olen vasta aloitellut Duel Mastersin pelaamista pitkän ajan jälkeen ja mielestäni Hybrid turnauksissa ei ole mitään järkeä. Tämä on kuitenkin vain minun mielipiteeni.
laakj11- Vasta-alkaja
- Viestejä / Messages : 1
Liittynyt / Join Date : 06.09.2014
Minulla ei ainakaan ole mitään paikkaehdotustasi vastaan.
Hybrid-turnaus ei varmaan olisi järkevä ainakaan siinä mielessä, että käytettäisiin sekaisin pelkästään TCG:ssä tai OCG:ssa ja loppuja kortteja, vaan pikemminkin siten, että englanninkielisiä kortteja voisi käyttää korvaamaan OCG-versioita.
Tällaiseen OCG-sarjaan olisi meitä nyt jo sellaiset 2-3 pelaajaa, että jos siitä lähdetään.
Hybrid-turnaus ei varmaan olisi järkevä ainakaan siinä mielessä, että käytettäisiin sekaisin pelkästään TCG:ssä tai OCG:ssa ja loppuja kortteja, vaan pikemminkin siten, että englanninkielisiä kortteja voisi käyttää korvaamaan OCG-versioita.
Tällaiseen OCG-sarjaan olisi meitä nyt jo sellaiset 2-3 pelaajaa, että jos siitä lähdetään.
Olen samaa mieltä ELTP:n kanssa, että paras paikka turnaukselle olisi helsinki/tampere. Tietysti Espookin tai jokin muukin kaupunki on hyvä kokoontumispaikka, jos sinne viitsitään tulla.
Tampereen suunnalta hyvä paikka olisi puolenkuunpeleissä keskustorilla mäkkärin alapuolella.
Tampereen suunnalta hyvä paikka olisi puolenkuunpeleissä keskustorilla mäkkärin alapuolella.
Tazio95- Viheliäinen Sadanpäämies
- Viestejä / Messages : 113
Palautepisteet / Feedback Points : 3/3
Liittynyt / Join Date : 07.09.2014
Heti alkuun mainittakoon, että kannattaa pitää homma realistisena. Viittaan lähinnä noihin japsipeleihin. Veikkaan, että jo pelkästään enkkupeleihin porukan saamisessa on hommansa.
Tosielämän turnaukseen voin osallistua, mikäli saadaan kasaan sellainen porukka, että on ns. sen arvoista lähteä täältä vähän kauempaakin matkaan. Välillä tosin vierailen Nokialla ihan muutenkin, niin silloin voin tulla vähän pienempiinkin peleihin.
Paikaksi kannatan Helsinkiä tai Tamperetta. Mieluummin Tampere.
Nettiturnaus käy myös oikein hyvin. Skype taitaa olla se fiksuin tapa?
Tosielämän turnaukseen voin osallistua, mikäli saadaan kasaan sellainen porukka, että on ns. sen arvoista lähteä täältä vähän kauempaakin matkaan. Välillä tosin vierailen Nokialla ihan muutenkin, niin silloin voin tulla vähän pienempiinkin peleihin.
Paikaksi kannatan Helsinkiä tai Tamperetta. Mieluummin Tampere.
Nettiturnaus käy myös oikein hyvin. Skype taitaa olla se fiksuin tapa?
Kyllä sille nettiturnaukselle paras vaihtoehto on Tradecardsonline nettipeli palvelin. Ei tarvitse viritellä mitään Skypeja jne. Peli kenttä on laadukas ja selkeä. Chatti toimii hyvin ja kortit ovat saatavilla helposti.
Turnauksia voi pelata kahdenlaisia. Joko siten, että jokainen rehellisesti rakentaa 40 kortin pakan omistamistaan korteista taikka sitten sellaisen "Dream Team" pakan.
Tuollaiselle live face to face turnaukselle ei ole tällä hetkellä aikaa. Kuten Pera tuossa mainitsi realistisuuden niin itse asetan yhden realistisen vaihtoehdon ja ehdotuksen: Aletaan suunnittelemaan tuota tapaamista vaikka seuraavan vuoden kesälle. Ensin foorumi kuntoon ja porukalle alle online battleja.
Turnauksia voi pelata kahdenlaisia. Joko siten, että jokainen rehellisesti rakentaa 40 kortin pakan omistamistaan korteista taikka sitten sellaisen "Dream Team" pakan.
Tuollaiselle live face to face turnaukselle ei ole tällä hetkellä aikaa. Kuten Pera tuossa mainitsi realistisuuden niin itse asetan yhden realistisen vaihtoehdon ja ehdotuksen: Aletaan suunnittelemaan tuota tapaamista vaikka seuraavan vuoden kesälle. Ensin foorumi kuntoon ja porukalle alle online battleja.
Zach Hartigan- Kaaoksen Kasvatti
- Viestejä / Messages : 1172
Palautepisteet / Feedback Points : 45/45
Suomiturnaus kesä 2015 - sunnittelua
Loistavaa aktiivisuutta! No niin eli päivitän aiheeksi alustavasti Suomiturnaus kesä 2015 - sunnittelua.
Otetaan alustavaksi paikaksi nyt Tampereen Puolenkuunpelit keskustorilla (Vesimyrkytys tietää paikasta enemmän). Muita ehdotuksia otetaan totta kai vastaan: Tampere toki mukavasti pohjoisempana kuin Helsinki, mutta ei kuitenkaan liian.
Ja OCG-sarjankin voi pitää, mutta palkinnot eivät suuret jos osallistujia tosiaan vain Etelä-Suomen kaksi tai kolme. Tässä on kyllä aikaa rakentaa omaa OCG-pakkaa. Ainakin muutama on kauttani jo sellaisen rakentanut, mutta he eivät ole tainneet vielä foorumille liittyä. Paino kuitenkin TCG-pakoissa.
Avaan myös oman ketjun tuolle nettiturnauskeskustelulle!
Otetaan alustavaksi paikaksi nyt Tampereen Puolenkuunpelit keskustorilla (Vesimyrkytys tietää paikasta enemmän). Muita ehdotuksia otetaan totta kai vastaan: Tampere toki mukavasti pohjoisempana kuin Helsinki, mutta ei kuitenkaan liian.
Ja OCG-sarjankin voi pitää, mutta palkinnot eivät suuret jos osallistujia tosiaan vain Etelä-Suomen kaksi tai kolme. Tässä on kyllä aikaa rakentaa omaa OCG-pakkaa. Ainakin muutama on kauttani jo sellaisen rakentanut, mutta he eivät ole tainneet vielä foorumille liittyä. Paino kuitenkin TCG-pakoissa.
Avaan myös oman ketjun tuolle nettiturnauskeskustelulle!
Onhan tässä vielä aikaa, mutta jos tulee ajatuksia turnauksen suhteen - koska vain - niin tänne vain kommenttia. Kiinnostuneita näyttäisi olevan ihan mukavasti.
Lämpöisää loppusyksyä.
Lämpöisää loppusyksyä.
Mielestäni kuulostaa hyvältä. Tampereen Puolenkuun Pelit on hyvä paikka pelata ja itse ainakin olisin kiinnostunut siellä pelaamisesta.
Mouser- Vasta-alkaja
- Viestejä / Messages : 1
Liittynyt / Join Date : 16.02.2015
Tervetuloa foorumille Mouser! Aloita vain rohkeasti kirjoittelemaan muihinkin foorumin osioihin niin saadaan kuvaan millainen pelaaja siellä kyseessä. Aloita vaikka tuosta esittäytymisketjusta!
Tervetuloa Mouser! Kuten Zach jo sanoikin, kerrohan hieman itsestäsi (vaikka jotain aivan pientä, kuten milloin aloitit DM:n) esittelyketjussamme. Haluaisimme kuulla, miten löysit foorumillemme.
Pitää seuraavien kuukausien aikana lyödä Suomi-turnausasioita paremmin lukkoon. Tampereen Puolenkuun Peleistä tulee todennäköisesti tapaamispaikkamme.
P.S. Saksalainen DM-yhteisö pisti ilmoille kysymyksen Suomi-Saksa-tapaamisesta joko Suomen tai Saksan puolella. Vain kaksi kertaa aikaisemmin on ollut jotain vastaavaa, mutta silloinkin Suomen puolelta vain minä ja ystäväni matkasimme tapaamaan saksalaista DM-yhteisöä turnauksen merkeissä. Vuoden sen jälkeen yksi saksalainen tuli käymään Suomi-turnauksessa. Tapaamisesta lisää myöhemmin, todennäköisesti viikonloppuna.
Pitää seuraavien kuukausien aikana lyödä Suomi-turnausasioita paremmin lukkoon. Tampereen Puolenkuun Peleistä tulee todennäköisesti tapaamispaikkamme.
P.S. Saksalainen DM-yhteisö pisti ilmoille kysymyksen Suomi-Saksa-tapaamisesta joko Suomen tai Saksan puolella. Vain kaksi kertaa aikaisemmin on ollut jotain vastaavaa, mutta silloinkin Suomen puolelta vain minä ja ystäväni matkasimme tapaamaan saksalaista DM-yhteisöä turnauksen merkeissä. Vuoden sen jälkeen yksi saksalainen tuli käymään Suomi-turnauksessa. Tapaamisesta lisää myöhemmin, todennäköisesti viikonloppuna.
Tampere on hieno kaupunki ja sinne on helppo ajaa, mutta olisiko jollain enemmän kaupunkia tuntevalla kertoa onko siinä Puolenkuun Pelien lähistöllä hyvää ja turvallista parkkipaikkaa?
Toinen vaihtoehto tietysti hypätä junaan täältä päin ja illasta pois
Toinen vaihtoehto tietysti hypätä junaan täältä päin ja illasta pois
Ehdotus arvon palstaveljet. Miten olisi kaupunkina turku ja pelipaikkana fantasiapelit? Siellä on pöytätilaa ja korttipeleihin hurahtaneet myyjät. Todella hyvällä paikkaa ja lähellä kaikkea. Joten siinä olisi ruokailupaikat aivan lähellä. On Subwayta, pizzaa, kebabia jne. Juna-asema kivenheiton päässä.
Matkailu avartaa sanotaan. Tämä vaihtoehto on minulle paljon parempi ja pääseepähän tampereen juipitkin panostamaan ettei ihan kotinurkille tarvitse jäädä
Matkailu avartaa sanotaan. Tämä vaihtoehto on minulle paljon parempi ja pääseepähän tampereen juipitkin panostamaan ettei ihan kotinurkille tarvitse jäädä
Minulle käy kumpi vain. Pitää laittaa keväämmällä äänestystä pystyyn.
Kävin tänään siellä turun Fantasiapeleissä ja kyselin turnauksen pito mahdollisuuksista. Kesällä onnistuvat lauantait ja maanantait. Muina viikonpäivinä on kiinteitä MTG turnauksia yms. He sanoivat, että sähköpostilla voi olla sitten yhteyksissä ja hyvissä ajoin olisi parempi tietää aina. Heillä on alakerrassa ihan pelaamiseen tarkoitetut tilat pöytineen ja tuoleineen jne.
Ostin myös paljon korttiensuojuksia. Ihan normaaleja kirkkaita säilytykseen ja sitten vihreitä, punaisia, sinisiä, mustia ja keltaisi/kultaisia. Nyt näitä sitten on tarpeeksi
Ostin myös paljon korttiensuojuksia. Ihan normaaleja kirkkaita säilytykseen ja sitten vihreitä, punaisia, sinisiä, mustia ja keltaisi/kultaisia. Nyt näitä sitten on tarpeeksi
Loistavaa! Nyt ainakin tiedettävästi Turun Fantasiapeleissä mahdollinen turnauspaikka. Lauantain uskon itselleni näistä sopivan parhaiten, sillä koko kesän päivätöissä.
Korttisuojia tuskin voi olla liikaa. Nyt sitten vaan loistokorteilla niitä täyttämään.
Korttisuojia tuskin voi olla liikaa. Nyt sitten vaan loistokorteilla niitä täyttämään.
Lauantait tosiaan sitten sellaisia, että aukioloaika oli viisi taikka kuusituntia, että kyllähän siinä hetii pelailemaan ja vaihtelemaan kortteja. Hienoahan tämä olisi jos saadaan porukkaa mukaan!
Näinpä, kyllä tuossa ajassakin kerkiää.
Paikkavaihtoehtoina tällä hetkellä
Helsingin Poromagia
Tampereen Puolenkuun Pelit
Turun Fantasiapelit
Ajankohtana olisi kesä-heinäkuu. Kallistuisin itse kesäkuun puoleen väliin tai loppupuolelle, sillä tämän jälkeen on mahdollisesti tiedossa saksalaiskollegoiden vierailu Suomessa (tai vaihtoehtoisesti mahdollinen vierailumme Saksassa).
Paikkavaihtoehtoina tällä hetkellä
Helsingin Poromagia
Tampereen Puolenkuun Pelit
Turun Fantasiapelit
Ajankohtana olisi kesä-heinäkuu. Kallistuisin itse kesäkuun puoleen väliin tai loppupuolelle, sillä tämän jälkeen on mahdollisesti tiedossa saksalaiskollegoiden vierailu Suomessa (tai vaihtoehtoisesti mahdollinen vierailumme Saksassa).
Annan helsingille jo nyt jyrkän ei äänen. Siihen paikkaan en mielelläni mene. Ärsyttävää liikkua ja muutenki oleilla...
Hahahahh, eipä Helsinki liikkumiseltaan juuri eroa esimerkiksi Turusta: Helsinki jopa helpompi monelle, kuten minulle.
Katsotaan mitä mieltä muut ovat jahka löytävät intoa taas aktivoitua. Minulla ei niin väliä vaikka turnaus jossain Perähikiällä pidettäisiin, kunhan vain porukka kasaan saataisiin.
Katsotaan mitä mieltä muut ovat jahka löytävät intoa taas aktivoitua. Minulla ei niin väliä vaikka turnaus jossain Perähikiällä pidettäisiin, kunhan vain porukka kasaan saataisiin.
ELTP kirjoitti:Katsotaan mitä mieltä muut ovat jahka löytävät intoa taas aktivoitua.
Heh, pahoittelen omalta osaltani tuota epäaktiivisuutta. Kaiken kyllä luen, mutta olen todella laiska vastaamaan tai ottamaan kantaa mihinkään x)
Mitä itse varsinaiseen aiheeseen tulee, kannatan Tamperetta ja kesäkuuta. Heinäkuu tulee olemaan omalta osaltani ihan tukossa, joten jos minut haluaa turnauksessa nähdä, on sen tapahduttuva kesäkuun puolella.
Tombazaar- Maailmanlopun Selviytyjä
- Viestejä / Messages : 280
Palautepisteet / Feedback Points : 24/24
Paikkakunta / Location : Jyväskylä
Tiedän, että olet käynyt täällä säännöllisesti Tombaar, mutta läsnäoloa foorumilla on vaikea tiedostaa ilman viestejä. Arvostan, että viitsit nyt laittaa vastausta. Ehkä muutkin innoittuvat.
Tampere ei kuulosta lainkaan huonolta, vaikka en oikeastaan siellä ole käynyt. Pikaisesti vain. Kesäkuu on minunkin suosikkini tässä.
Hyvissä ajoin lyötävä suunnitelmia lukkoon, tai muutoin homma saattaakin mennä liian monimutkaiseksi. Kesäänhän ei tosiaan ole kuin muutama hassu viikko!
Tampere ei kuulosta lainkaan huonolta, vaikka en oikeastaan siellä ole käynyt. Pikaisesti vain. Kesäkuu on minunkin suosikkini tässä.
Hyvissä ajoin lyötävä suunnitelmia lukkoon, tai muutoin homma saattaakin mennä liian monimutkaiseksi. Kesäänhän ei tosiaan ole kuin muutama hassu viikko!
Paljonko tampereen juna-asemalta on matkaa puolenkuunpeleihin?
Turussa olisi vajaa kilometri, että siihen malliin. Asemalta kävelee vain yhtä katua ylös niin Fantasiapelit ovat siinä.
Turussa olisi vajaa kilometri, että siihen malliin. Asemalta kävelee vain yhtä katua ylös niin Fantasiapelit ovat siinä.
Tampereella näyttäisi olevan ainakin Googla Mapsin mukaan sama tilanne.
Onko Tombazaarilla tai jollain seudusta tietävällä antaa enemmän taustatietoa paikasta?
Onko Tombazaarilla tai jollain seudusta tietävällä antaa enemmän taustatietoa paikasta?
Ihan oikein tuo Google Maps näyttää. Puolenkuun Pelit on ihan kävelymatkan päässä niin rautatieasemalta kuin myös linja-auto asemalta. Eli varsin keskeisellä paikalla tulipa sitten millä tahansa julkisen liikenteen muodolla.
No eipä siinä sitten kuin aletaan suunnittelemaan. Voinhan toki tulla tampereelle ja hypätä illemmalla uuteen junaan ja jatkaa turkuun siskon luokse oleilemaan pariksi päivää.
Hienoa! Kävisikö teille paremmin kesäkuun alku- vai loppupuoli? Minulla ei näillä näkymin kovinkaan suurta merkitystä. Mielellään kyllä viikonloppuna.
Eipä tuolla taida olla niin suurta merkitystä, kaikki todennäköisesti käy. Katsotaan vaikka joku sopiva viikonloppu (varmaan siis joku lauantai) jos se kerran sopii sinulle paremmin. Äänestys pystyyn tarkasta päivämäärästä?
Katsotaan huomenna siskon kanssa mitenkä onnistuu majoitus kesäkuussa joten postailen sitten ketjuun
Laitoin äänestystä kehiin paikasta ja ajasta. Jos tulee muita hyviä paikkoja mieleen tai eri ajankohtia, niin pistäkää kommenttia, niin voidaan keskustella asiasta.
Äänestäminen ei sido mihinkään, vaan sen tarkoituksena kartoittaa mahdollisuuksia. Emme tule metsästämään teitä, jos ette pääsekään paikalle ajankohtana, jonka ilmoititte käyvän. Toki haluamme, että mahdollisimman moni pääsee paikalle.
Äänestäminen ei sido mihinkään, vaan sen tarkoituksena kartoittaa mahdollisuuksia. Emme tule metsästämään teitä, jos ette pääsekään paikalle ajankohtana, jonka ilmoititte käyvän. Toki haluamme, että mahdollisimman moni pääsee paikalle.
Kesäkuun loppu ja sen kuun viimeinen viikonloppu eli päivämäärät 26, 27, 28. Lauantai 27. päivä käy parhaiten. Mielummin turun fantasiapelit.
Nohniin, onhan noita ääniä ihan kivasti jo tullut
Näillä näkymin lauantai 27.6 tulee olemaan päivämme. Paikkana todennäköisesti Turku tai Tampere. Pitänee ruveta pian jo tiedustelemaan paikanvarausta
Näillä näkymin lauantai 27.6 tulee olemaan päivämme. Paikkana todennäköisesti Turku tai Tampere. Pitänee ruveta pian jo tiedustelemaan paikanvarausta
Täältä ääni Tampereen Puolenkuunpeleille! Paikka on minulle kuin toinen koti - käyn siellä pelaamassa lähes viikottain MTG. En tiedä, että voiko paikkaa varata yksityisille tapahtumille koko päiväksi. Ainakin mitä nyt on tullut viime kesänä DM:ää pelailtua meidän pikku neljän hengen ryhmässä lauantaina, niin ei pitäisi olla ongelmia. Toki voin kysellä eräältä coolilta kauppiaalta paikan päällä lisätietoja tarvittaessa.
Velho- Vasta-alkaja
- Viestejä / Messages : 19
Palautepisteet / Feedback Points : 4/4
Tampereen Puolenkuun peleihin olemme vahvasti menossa. Ajankohtana tosiaan lauantai 6.6 tai lauantai 27.6 (20.6 Juhannuspäivä, joten jätine sen suosiolla pois). Itse pitäisin turnauksen mahdollisimman aikaisin eli 6.6, sillä näin ollen yhteisö pääsisi tutustumaan toisiinsa jo kesän alussa.
Sisäpiiritieto Puolenkuun Peleistä ja sen varausmahdollisuuksista kiinnostaa kovastikin. Mahtuuko tiloihin 10-20 henkilöä, sillä sen verran poppoota näillä näkymin tulossa paikalle.
Turnauksessa tulee olemaan sekä TCG- että OCG-osiot.
Sopiiko teille että OCG-pakoissa voi käyttää kortteja englanninkielisillä teksteillä (eli TCG-kortteja), ja TCG-pakoissa voi käyttää kortteja japanin kielisillä teksteillä (eli OCG-kortteja), kunhan vain sama nimi ja kyvyt? Tämä on nähkääs ollut perinteinen käytäntö ja usein oletus. Luonnollisesti OCG:n tai TCG:n yksinoikeudelliset kortit kiellettyjä käytettäväksi sekaisin, eli ei Hybrid-pakkoja!
Sisäpiiritieto Puolenkuun Peleistä ja sen varausmahdollisuuksista kiinnostaa kovastikin. Mahtuuko tiloihin 10-20 henkilöä, sillä sen verran poppoota näillä näkymin tulossa paikalle.
Turnauksessa tulee olemaan sekä TCG- että OCG-osiot.
Sopiiko teille että OCG-pakoissa voi käyttää kortteja englanninkielisillä teksteillä (eli TCG-kortteja), ja TCG-pakoissa voi käyttää kortteja japanin kielisillä teksteillä (eli OCG-kortteja), kunhan vain sama nimi ja kyvyt? Tämä on nähkääs ollut perinteinen käytäntö ja usein oletus. Luonnollisesti OCG:n tai TCG:n yksinoikeudelliset kortit kiellettyjä käytettäväksi sekaisin, eli ei Hybrid-pakkoja!
ELTP kirjoitti:Sopiiko teille että OCG-pakoissa voi käyttää kortteja englanninkielisillä teksteillä (eli TCG-kortteja), ja TCG-pakoissa voi käyttää kortteja japanin kielisillä teksteillä (eli OCG-kortteja), kunhan vain sama nimi ja kyvyt?
Sopii.
Sopii tottakai. Ei tässä tarvitse alkaa sen enempää nipottamaan. Mitenkäs muuten tiedustelut tulevan pelipaikan käyttömahdollisuuksista.
Loistavaa, tämä siis tästä lähtien DM Finlandin virallinen kanta: OCG-pakoissa voidaan käyttää kortteja englanninkielisillä teksteillä (eli TCG-kortteja), ja TCG-pakoissa voi käyttää kortteja japanin kielisillä teksteillä (eli OCG-kortteja), kunhan niillä vain sama nimi ja kyvyt. Joissakin tapauksissa erikielisen version käyttö voidaan sallia, vaikka tämän kyvyt ja nimi eri: tällöin sitä kohdellaan kuin toisenkielistä versiotaan (Esimerkkinä: Cranium Clamp - Skeleton Vice).
Paikkakuntalaiselta varmasti onnistuisi kätevämmin tuon Tampereen Puolenkuun Pelien turnauskäyttöömme varaaminen, vaikka heidän sivuiltaan löytyi moninaisia linkkejä, joiden kautta varmasti löytää henkilön, johon ottaa yhteyttää tilan varauksen suhteen. Onneksi tässä on edes sellainen 3kk aikaa.
Paikkakuntalaiselta varmasti onnistuisi kätevämmin tuon Tampereen Puolenkuun Pelien turnauskäyttöömme varaaminen, vaikka heidän sivuiltaan löytyi moninaisia linkkejä, joiden kautta varmasti löytää henkilön, johon ottaa yhteyttää tilan varauksen suhteen. Onneksi tässä on edes sellainen 3kk aikaa.
Eli nyt kun nähtävästi pelipaikkana on tampere (ikävä kyllä) niin sitten olisi muutama kysymys. Asemalta on helppo tulla Puolenkuun Peleille, mutta kysynkin onko siellä minkäänlaisia WC tiloja? Onko lähellä mitään ruokapaikkoja?
Zach Hartigan kirjoitti:Eli nyt kun nähtävästi pelipaikkana on tampere (ikävä kyllä) niin sitten olisi muutama kysymys. Asemalta on helppo tulla Puolenkuun Peleille, mutta kysynkin onko siellä minkäänlaisia WC tiloja? Onko lähellä mitään ruokapaikkoja?
Kyllä, asemalta on helppo päästä PKP:hon.
Puolenkuunpeleissä ei valitettvasti ole vessatiloja asiakaskäyttöön (kiellettiin joku aikaa sitten). Lähin vessa, mitä tiedän, on Hesburgerin 1€ vessa, joka on noin 50 metrin päässä paikasta.
Eli PKP on aivan Tampereen Keskustorilla, eli ytimessä, ruokapaikoista ei pitäisi olla pulaa. Esimerkiksi itse paikan yläkerrassa on McDonalds.
Tilaa on yli 10 pelaajalle, ellei satu olemaan joku Warhammer-miitti samaan aikaan. Voin kysellä paikanpäällä, että onko varaaminen mahdollista.
Ja ihan tiedoksi: itseltä ja kaveriltani löytyy vain englanninkielisiä kortteja, joten pysyttelemme TCG:n rajojen sisäpuolella. OCG-pelit ei haittaa, tosin ne jää meiltä pelaamatta.
Velho- Vasta-alkaja
- Viestejä / Messages : 19
Palautepisteet / Feedback Points : 4/4
Täältä taas ÄÄNI turun FANTASIA PELEILLE!!!
Alakerrassa WC tilat, todella suuri pelitila. 50m Subway, 50m joku kebab mesta, 100m suomen paras kebab mesta. 50m R-Kioski. Nyt hei oikeesti järki käteen ja tekemään miitti mukavaan paikkaan. Jokaiselle vähän etelä-suomen matkailua. Turun rautatieasemalta 300-400m.
http://www.fantasiapelit.com/liikeisokuva.php?paikka=turku&foto=Turku-5.jpg
Alakerrassa WC tilat, todella suuri pelitila. 50m Subway, 50m joku kebab mesta, 100m suomen paras kebab mesta. 50m R-Kioski. Nyt hei oikeesti järki käteen ja tekemään miitti mukavaan paikkaan. Jokaiselle vähän etelä-suomen matkailua. Turun rautatieasemalta 300-400m.
http://www.fantasiapelit.com/liikeisokuva.php?paikka=turku&foto=Turku-5.jpg
Sivu 1 / 4 • 1, 2, 3, 4
Similar topics
» TAPAHTUMA ja YHDISTYSKOKOUS la 16.4. Tampereen Sampolan kirjastolla
» Raportti lokakuun 2019 Tampereen mökkitapahtumasta
» Huhti-toukokuussa tapahtuma ja yhdistyksen vuosikokous
» We Are Going Strong! - Tilannekatsaus Heinäkuu 2015 / Review of July 2015
» Tapaaminen saksalaisten kanssa kesä 2015