Viimeisimmät aiheet
» Megameet heinäkuussakirjoittaja Xboom3000 14.04.24 17:01
» Netti-/Webcam pelejä?
kirjoittaja korneri 16.04.23 16:02
» DMF:n tiedotukset
kirjoittaja Xboom3000 20.12.22 15:55
» Iso pino kortteja MYYTY
kirjoittaja Elfie 14.12.21 18:43
» Loput Kortit myyntiin
kirjoittaja Ledhammer 28.11.21 18:49
» Korttien myynti
kirjoittaja Pheerzi 03.06.21 20:05
Tapahtumat
Mökkitapahtuma
Seuraava mökkitapahtuma järjestetään mahdollisuuksien mukaan koronavirustilanne huomioon ottaen vuoden 2020 syksyllä. Jos kiinnostuit, liity DMF:n whatsapp-ryhmäkeskusteluun osoitteessa www.duelmasters.fi/wap
Kuukauden aktiivisimmat kirjoittajat
No user |
Korttien arvoja
4 posters
Sivu 1 / 1
Korttien arvoja
Olisin mahdollisesti myymässä DM-kokoelmaani, ja semmoista asiaa kysyisin, että onko jossakin lista noista alkuperäisistä englanninkielisistä korteista ja niiden arvoista? Olen etsinyt mutta paras mitä olen löytänyt, on ebaysta katsominen, joka ei oikein selkeää kuvaa anna. Kiitos vastauksesta!
kukuu- Vasta-alkaja
- Viestejä / Messages : 2
Liittynyt / Join Date : 24.03.2015
Vs: Korttien arvoja
Hei! Ja kiitos mielenkiinnostasi myymistä kohtaan. En ole koskaan mitään varsinaista "hintataulukkoa" nähnyt vaan hinnat arvioidaan kunnon ja harvinaisuuden perusteella. Ne arvot ovat sitten keräiliöiden antamia.
Zach Hartigan- Kaaoksen Kasvatti
- Viestejä / Messages : 1172
Palautepisteet / Feedback Points : 45/45
Liittynyt / Join Date : 06.09.2014
Olisiko tätä kautta mahdollista selvittää joidenkin korttien arvoja (olettaen vaikkapa että kortit olisivat aina "hyvässä" kunnossa)? Itse en noista harvinaisuuksista oikein tiedä, muutakun ne mitä korteissa näkyy :/
kukuu- Vasta-alkaja
- Viestejä / Messages : 2
Liittynyt / Join Date : 24.03.2015
Laita YV:tä tulemaan omistamistasi kiiltokorteista niin voin antaa suuntaa antavaa hinta-arviota
Zach Hartigan- Kaaoksen Kasvatti
- Viestejä / Messages : 1172
Palautepisteet / Feedback Points : 45/45
Pääsääntöisesti kortin kuin kortin hintaan vaikuttavat seuraavat asiat:
1. Kunto
2. Harvinaisuus
3. Kysyntä
4. Sen hetkinen tarjonta
Duel Masters korttien kohdalla pätee myös sellainen sääntö, että mitä uudemmasta setistä kyseinen kortti on, sen harvinaisempiä ne tuppaavat olemaan ja tästä johtuen niiden tarjonta on vähäistä ja kysyntä runsasta.
1. Kunto
2. Harvinaisuus
3. Kysyntä
4. Sen hetkinen tarjonta
Duel Masters korttien kohdalla pätee myös sellainen sääntö, että mitä uudemmasta setistä kyseinen kortti on, sen harvinaisempiä ne tuppaavat olemaan ja tästä johtuen niiden tarjonta on vähäistä ja kysyntä runsasta.
Tombazaar- Maailmanlopun Selviytyjä
- Viestejä / Messages : 280
Palautepisteet / Feedback Points : 24/24
Paikkakunta / Location : Jyväskylä
DM-korttihintojen arvioiminen on todella hankalaa, etenkin kun kyseessä jatkamaton peli. Tällä foorumilla saat todennäköisesti hyvää vastinetta korteillesi.
Minulla on pitkän ajan kokemus korttien myymisestä ja välittämisestä ihan Suomen ulkopuolellakin, joten autan mielelläni hintojen suhteen. Yksittäin myydyistä korteista saa yhteensä paremman hinnan kuin suurien erien myymisestä.
Minulla on pitkän ajan kokemus korttien myymisestä ja välittämisestä ihan Suomen ulkopuolellakin, joten autan mielelläni hintojen suhteen. Yksittäin myydyistä korteista saa yhteensä paremman hinnan kuin suurien erien myymisestä.
Similar topics
» Korttien myynti
» Korttien lempinimiä~!
» Erikielisten korttien käyttö
» Korttien kunnossapito, korjaaminen ja entisöinti
» Korttien maahantuonti Suomeen - Tulli 0% ja ALV 24%
» Korttien lempinimiä~!
» Erikielisten korttien käyttö
» Korttien kunnossapito, korjaaminen ja entisöinti
» Korttien maahantuonti Suomeen - Tulli 0% ja ALV 24%
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla: