Duel Masters Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Duel Mastersin viralliset kotisivut
TAKARA TOMY
Viimeisimmät aiheet
» Megameet heinäkuussa
kirjoittaja Xboom3000 14.04.24 17:01

» Myynnissä DM-tuotteita
kirjoittaja Latepate64 16.07.23 23:30

» Netti-/Webcam pelejä?
kirjoittaja korneri 16.04.23 16:02

» DMF:n tiedotukset
kirjoittaja Xboom3000 20.12.22 15:55

» Iso pino kortteja MYYTY
kirjoittaja Elfie 14.12.21 18:43

» Loput Kortit myyntiin
kirjoittaja Ledhammer 28.11.21 18:49

Tapahtumat
Mökkitapahtuma

Seuraava mökkitapahtuma järjestetään mahdollisuuksien mukaan koronavirustilanne huomioon ottaen vuoden 2020 syksyllä. Jos kiinnostuit, liity DMF:n whatsapp-ryhmäkeskusteluun osoitteessa www.duelmasters.fi/wap


Kuukauden aktiivisimmat kirjoittajat
No user


Vaihtoihin liittyvät kysymykset

Siirry alas

Vaihtoihin liittyvät kysymykset Empty Vaihtoihin liittyvät kysymykset

Viesti kirjoittaja Ylläpitäjä 22.08.14 22:22

Tähän ketjuun olen ottanut poimintoja tällä ja muilla foorumeilla esitettyihin vaihtoihin liittyviin kysymyksiin. Ennen kysymyksesi lisäämistä lue alla olevat K&V-teksit. Jos sinulla sen jälkeen vielä on kysyttävää, ole hyvä ja kysy niistä selkeällä otsikoinnilla ja kielenkäytöllä Palautteet ja vaihtosäännöt –alueella. Päivitän mahdollisesti kysymykset sitten tähän ketjuun.

K: Miten toimia petostilanteessa?
V: Ota ensin yhteyttä toiseen osapuoleen ja yritä selvittää asiat suoraan hänen kanssaan. Jos tästä huolimatta asiat eivät selviä, mene Poliisin sivulle ja täytä rikosilmoituslomake. Muista antaa kaikki mahdollinen tieto. Lisää ohjeita löydät alla olevasta linkistä:
Poliisi – Sähköinen rikosilmoitus

K: Jos kaksi henkilöä, jotka valvoja on määrännyt lähettämään vaihto-osuutensa ensin XX päivän ajan, tekevät vaihdon keskenään, miten menetellään?
V: Jos vaihdon molempia osapuolia on rangaistu tällä menettelyllä, ja rangaistus on vaihdon vahvistamisen aikoihin voimassa, molemmat lähettävät samanaikaisesti.

K: Jos molemmilla on saman verran positiivisia, neutraaleja ja negatiivisia palautepisteitä, kumpi lähettää ensin?
V: Tällöin molemmat lähettävät samanaikaisesti. Alle kymmenen palautepisteen tapauksissa se, jolla on vähemmän palautepisteitä, lähettää ensin, ja kymmenen vaihtopisteen jälkeen se, jolla on vähemmän negatiivisia ja neutraaleita vaihtopisteitä (tässä järjestyksessä) lähettää ensin. Lisätietoja löydät vaihto-oppaasta ja -säännöistä.

K: Jos palautepisteiden määrä vaihdon vahvistamisen (osoitteiden vaihdon) aikana ensin lähettävällä ohittaa toiseksi lähettävän suositus pisteet lähetysajankohtana, miten menetellään?
V: Ensiksi lähettävä henkilö on se, kummalla on vaihdon vahvistamisen hetkellä vähemmän suosituspisteitä, ellei valvoja ole toisin määrännyt tai ellei toisin ole hyi.

K: Olemme vaihtaneet osoitteita toisen käyttäjän kanssa ja olen lähettänyt osuuteni ja toinen on vastaanottanut ne, enkä minä ikinä saanut omaa osuuttani, koska toinen haluaa perua vaihdon, sillä kortit eivät ole hänen mielestään riittävän hyvässä kunnossa, vaikka laitoin kuvan. Voinko antaa tästä hänelle negatiivista palautetta?
V: Kyllä, voit jättää negatiivista palautetta toiselle, jos hän peruu vaihdon sen vahvistamisen jälkeen.

K: Vahvistin vaihdon henkilön kanssa ennen kuin häneltä kiellettiin vaihtaminen. Onko hän silti velvoitettu lähettämään osuutensa vaihdosta?
V: Kyllä, sillä vaihto oli vahvistettu ennen kieltoa.

K: Voiko henkilö, jonka on lähetettävä kortit ensimmäisenä tietyn aikamäärän ajan, ehdottaa välikäden kautta tapahtuvaa vaihtoa?
V: Välikäden kautta tapahtuvaa vaihtoa voi ehdottaa koska tahansa.

K: Toisen lähettämät kortit vahingoittuivat lähetyksen aikana; hän suostui hyvittämään vahingon. Lähettääkö hän hyvityksen ensin, vai lähetänkö minä osuuteni?
V: Hyvitys lähetetään ensin.

K: Minulla on monta vaihtoa menossa samanaikaisesti, ja postilaatikostani on loppumassa tila. Voinko kopioida viestejä Word-pohjalle?
V: Kannattaa säilyttää alkuperäiset viestit, mutta jos tila on tosissaan loppumassa, voit tallentaa ne muuhunkin muotoon. Tärkeintä on että dokumentointi vaihtokeskusteluista löytyy sinulta. Kannattaa dokumentoida keskustelu ainakin kuukauden ajaksi vaihdon jälkeen.

K: Minulla on vaihto kesken, ja toinen lähetti korttinsa ensin. Kortti ei kuitenkaan ollut luvatussa kunnossa. Luin että tässä tapauksessa voisin pyytää hyvitystä tai korvaavaa korttia tai vain hyväksyä vaihdon ja antaa palautetta asianmukaisesti. Voinko lähettää kortin hänelle takaisin ja perua vaihdon?
V: Kyllä voit.

K: Vaihtosäännöissäni lukee selvästi, etten lähetä tietyille alueille, ja lähetettyäni ja vahvistettuani osoitteeni toiselle osapuolelle hän lähetti minulle osoitteen, joka oli alueella, jonne en ole lähettämässä. Voinko perua vaihdon ilman rangaistusta?
V: Kyllä voit, ja jos saat negatiivista palautetta, ilmoita siitä ylläpitoon tai valvojille.
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Ulottovuuksien Yliolento
Ulottovuuksien Yliolento

Viestejä / Messages : 1483
Palautepisteet / Feedback Points : 25/25
Liittynyt / Join Date : 17.08.2014

http://www.duelmasters.org

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa