kirjoittaja Xboom3000 14.04.24 17:01
» Netti-/Webcam pelejä?
kirjoittaja korneri 16.04.23 16:02
» DMF:n tiedotukset
kirjoittaja Xboom3000 20.12.22 15:55
» Iso pino kortteja MYYTY
kirjoittaja Elfie 14.12.21 18:43
» Loput Kortit myyntiin
kirjoittaja Ledhammer 28.11.21 18:49
» Korttien myynti
kirjoittaja Pheerzi 03.06.21 20:05
Seuraava mökkitapahtuma järjestetään mahdollisuuksien mukaan koronavirustilanne huomioon ottaen vuoden 2020 syksyllä. Jos kiinnostuit, liity DMF:n whatsapp-ryhmäkeskusteluun osoitteessa www.duelmasters.fi/wap
No user |
Ballom täräytti valoblockerit pois
Duel Masters Finland :: Pelin säännöt, kertomukset & aiheen vierestä :: Kertomukset, luomukset & muistelmat
Ballom täräytti valoblockerit pois
No, koko minulta lensi koko kentällinen kortteja hautuumaalle. -all except darkness creatures was destroyed. Tämä opetti ja huvitti minua jälkeenpäin.
Tässäpä vielä pari muistoa: Naapurini voitti minut Kamikaze, chainsaw warriorin tultua shield triggerinä hänen kilvestään. Seuraavalla vuorolla nimittäin tasitelukenttiemme vastakkainasettelua johti vastustajani -minulla taas oli blockereita liian vähän.
Sittenpä muistuu tunnetun Crystal Lancerin tehokkuus. Minä tai vastustajani käytimme sitä korttia monissa vesi tai vesi-valo/vesi pimeys (myös 3-sivilisaatioisia joskus) pakoissa. Monesti sillä päästiin tuhoamaan esteetömästi 2-5 kilpeä sitten jo kuudennelta vuoroparilta alkaen. Länserin kehitysmuotona oli hyvä olla yhden manan Agua Guard-blockeri. Kuitenkin aika usein jokin Natural snare, Terror pit tai esim. Fighter dual fang tai jokin lohikäärme pysäytti Lancerin voittokulun -onneksi ja vihdoin. Se korttihan toimii yhä. Liguid Peoplet ovat tehokkaita, kuten lisäksi Agua Hulcus ja evoluutio Crystal Palladin. Lisäksi tottakai Melnia on, itseasiassa se on aika ylivoimainen kortti. Kolmas tapaus pelikentältä muistuu pelailusta naapureiden kesken. Pelasimme seuraavanlaisilla sääntöjen muutoksilla: Pelasimme ringissä neljästään ja pelin hyökkäykset tapahtuivat myötäpäivään -seuraavaan vastustajaan ja puolustettiin vastapäivään. Vuorot jakautuivat siten, että ringissä toisella puolella olevan pelaajan kanssa oli samanaikaisesti vuoro. Näin saimme kaikille tekemistä -hyökkäykset ja puollustus samalla vuorolla. Pelaaminen näillä säännöillä ei kuitenkaan kiinnostanut loppujen lopuksi kuin mua. En tiedä syytä.
Tuollaista muistuu mulle tällä kertaa. Jospa tulisi hyviä muistoja sitten foorumilaisten nettiturnauksista. Netissä pelaaminen olisi mulle vielä aika uutta.
TH950- Perehtynyt
- Viestejä / Messages : 31
Palautepisteet / Feedback Points : 1/1
Liittynyt / Join Date : 06.09.2014
Paikkakunta / Location : Jyväskylä
Vs: Ballom täräytti valoblockerit pois
Ryhmäpelit ovat kivoja, mutta ainakin toistaiseksi varsinaiset kaksintaistelut innostavat enemmän.
Ei huolta, täältä itse kukin tulee saamaan monenmoisia muistoja, etenkin jos saamme paljon porukkaa ensi kesän turnaukseen. Keskustelua on jo käynnistelty, ja kommenttia voi sinnekin heittää koska tahansa.
Duel Masters Finland :: Pelin säännöt, kertomukset & aiheen vierestä :: Kertomukset, luomukset & muistelmat