Duel Masters Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Duel Mastersin viralliset kotisivut
TAKARA TOMY
Viimeisimmät aiheet
» Megameet heinäkuussa
kirjoittaja Xboom3000 14.04.24 17:01

» Myynnissä DM-tuotteita
kirjoittaja Latepate64 16.07.23 23:30

» Netti-/Webcam pelejä?
kirjoittaja korneri 16.04.23 16:02

» DMF:n tiedotukset
kirjoittaja Xboom3000 20.12.22 15:55

» Iso pino kortteja MYYTY
kirjoittaja Elfie 14.12.21 18:43

» Loput Kortit myyntiin
kirjoittaja Ledhammer 28.11.21 18:49

Tapahtumat
Mökkitapahtuma

Seuraava mökkitapahtuma järjestetään mahdollisuuksien mukaan koronavirustilanne huomioon ottaen vuoden 2020 syksyllä. Jos kiinnostuit, liity DMF:n whatsapp-ryhmäkeskusteluun osoitteessa www.duelmasters.fi/wap


Kuukauden aktiivisimmat kirjoittajat
Xboom3000
Ballom täräytti valoblockerit pois I_vote_lcapBallom täräytti valoblockerit pois I_voting_barBallom täräytti valoblockerit pois I_vote_rcap 


Ballom täräytti valoblockerit pois

2 posters

Siirry alas

Ballom täräytti valoblockerit pois Empty Ballom täräytti valoblockerit pois

Viesti kirjoittaja TH950 22.09.14 12:18

Muistuupa mieleeni yhdessä pelissä, kun olin varustautunut ensimmäisellä pakallani, valopakalla, kaveriani vastaan blockereilla. Hänellä oli pimeyspakka vastassa. Sen pakan valttikortti Ballom, master of death tuli kentälle joskus 12.-15 vuoron tienoilla, kun olin varustautunut hänen muita pimeysolentoja vastaan blockeriarmeijalla.
No, koko minulta lensi koko kentällinen kortteja hautuumaalle. -all except darkness creatures was destroyed. Tämä opetti ja huvitti minua jälkeenpäin.

Tässäpä vielä pari muistoa: Naapurini voitti minut Kamikaze, chainsaw warriorin tultua shield triggerinä hänen kilvestään. Seuraavalla vuorolla nimittäin tasitelukenttiemme vastakkainasettelua johti vastustajani -minulla taas oli blockereita liian vähän.
Sittenpä muistuu tunnetun Crystal Lancerin tehokkuus. Minä tai vastustajani käytimme sitä korttia monissa vesi tai vesi-valo/vesi pimeys (myös 3-sivilisaatioisia joskus) pakoissa. Monesti sillä päästiin tuhoamaan esteetömästi 2-5 kilpeä sitten jo kuudennelta vuoroparilta alkaen. Länserin kehitysmuotona oli hyvä olla yhden manan Agua Guard-blockeri. Kuitenkin aika usein jokin Natural snare, Terror pit tai esim. Fighter dual fang tai jokin lohikäärme pysäytti Lancerin voittokulun -onneksi ja vihdoin. Se korttihan toimii yhä. Liguid Peoplet ovat tehokkaita, kuten lisäksi Agua Hulcus ja evoluutio Crystal Palladin. Lisäksi tottakai Melnia on, itseasiassa se on aika ylivoimainen kortti. Kolmas tapaus pelikentältä muistuu pelailusta naapureiden kesken. Pelasimme seuraavanlaisilla sääntöjen muutoksilla: Pelasimme ringissä neljästään ja pelin hyökkäykset tapahtuivat myötäpäivään -seuraavaan vastustajaan ja puolustettiin vastapäivään. Vuorot jakautuivat siten, että ringissä toisella puolella olevan pelaajan kanssa oli samanaikaisesti vuoro. Näin saimme kaikille tekemistä -hyökkäykset ja puollustus samalla vuorolla. Pelaaminen näillä säännöillä ei kuitenkaan kiinnostanut loppujen lopuksi kuin mua. En tiedä syytä.

Tuollaista muistuu mulle tällä kertaa. Jospa tulisi hyviä muistoja sitten foorumilaisten nettiturnauksista. Netissä pelaaminen olisi mulle vielä aika uutta.



TH950
TH950
Perehtynyt
Perehtynyt

Viestejä / Messages : 31
Palautepisteet / Feedback Points : 1/1
Liittynyt / Join Date : 06.09.2014
Paikkakunta / Location : Jyväskylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Ballom täräytti valoblockerit pois Empty Vs: Ballom täräytti valoblockerit pois

Viesti kirjoittaja Ylläpitäjä 22.09.14 17:48

Kiitoksia lisäyksest. Massatuho voi tulla yllättäviin aikoihin. Melnia ja Crystal Lancer oiva pari. Tykkään käyttää kaverina vielä Zero Nemesistä.

Ryhmäpelit ovat kivoja, mutta ainakin toistaiseksi varsinaiset kaksintaistelut innostavat enemmän.

Ei huolta, täältä itse kukin tulee saamaan monenmoisia muistoja, etenkin jos saamme paljon porukkaa ensi kesän turnaukseen. Keskustelua on jo käynnistelty, ja kommenttia voi sinnekin heittää koska tahansa.
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Ulottovuuksien Yliolento
Ulottovuuksien Yliolento

Viestejä / Messages : 1483
Palautepisteet / Feedback Points : 25/25
Liittynyt / Join Date : 17.08.2014

http://www.duelmasters.org

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa