Viimeisimmät aiheet
» Megameet heinäkuussakirjoittaja Xboom3000 14.04.24 17:01
» Netti-/Webcam pelejä?
kirjoittaja korneri 16.04.23 16:02
» DMF:n tiedotukset
kirjoittaja Xboom3000 20.12.22 15:55
» Iso pino kortteja MYYTY
kirjoittaja Elfie 14.12.21 18:43
» Loput Kortit myyntiin
kirjoittaja Ledhammer 28.11.21 18:49
» Korttien myynti
kirjoittaja Pheerzi 03.06.21 20:05
Tapahtumat
Mökkitapahtuma
Seuraava mökkitapahtuma järjestetään mahdollisuuksien mukaan koronavirustilanne huomioon ottaen vuoden 2020 syksyllä. Jos kiinnostuit, liity DMF:n whatsapp-ryhmäkeskusteluun osoitteessa www.duelmasters.fi/wap
Kuukauden aktiivisimmat kirjoittajat
No user |
Kuinka ja miksi Duel Masters Finland luotiin
Sivu 1 / 1
Kuinka ja miksi Duel Masters Finland luotiin
Duel Masters Finland on luotu pääsääntöisesti suomalaisia Duel Masters –harrastajia silmällä pitäen. Foorumi on rakennettu osittain suomeksi käännetylle Forumotion-pohjalle, josta löydät enemmän tietoa Forumotionin kotisivuilta.
Alkukipinä Duel Masters Finlandin perustamiseen lähti siitä, kun viimeinenkin laajalti suomalaisten käyttämä keskustelupalsta (P1 Duel Masters -foorumi) suljettiin käytöstä noin puoli vuotta sitten (alkuperäisestä kirjoitushetkestä). Tämä jätti tyhjiön suomalaisten Duel Masters –harrastajien kokoontumis- ja yhteydenpitoväylälle. Vaihtoehtoina olivat enää sähköpostitse tai osto- ja myyntisivustojen kautta viestittely. Olen ollut laajalti mukana monenlaisessa DM-foorumitoiminnassa, joten halukkuutta sekä osaamistaitoa foorumin luonnillekin oli todella paljon.
Jos kansainväliset DM-kontaktit kiinnostavat, niin käy rekisteröitymässä sisarsivustollemme Duel Masters Global Foorumiin. Sen kautta olen tehnyt mm. lukuisia vaihtoehtoja sekä keskustelut monen monista DM-aiheisista asioista. DM Global on hiljaisehko, mutta ei saa antaa sen hämätä. DM Global on ainoa jäljellä oleva aktiivinen kansainvälinen DM-foorumi. Toimin itse siellä valvojana, ja sieltä saadun kokemuksen pohjalta ryhdyin DM Finlandin ylläpitäjäksi.
Haluan toivottaa Sinulle - arvoisa jäsen - antavia keskusteluita ja iloisia hetkiä DM Finlandin pienessä, mutta alati kasvavassa yhteisössä.
Kiitos rekisteröitymisestäsi,
ELTP – DM Finlandin ylläpitäjä
Alkukipinä Duel Masters Finlandin perustamiseen lähti siitä, kun viimeinenkin laajalti suomalaisten käyttämä keskustelupalsta (P1 Duel Masters -foorumi) suljettiin käytöstä noin puoli vuotta sitten (alkuperäisestä kirjoitushetkestä). Tämä jätti tyhjiön suomalaisten Duel Masters –harrastajien kokoontumis- ja yhteydenpitoväylälle. Vaihtoehtoina olivat enää sähköpostitse tai osto- ja myyntisivustojen kautta viestittely. Olen ollut laajalti mukana monenlaisessa DM-foorumitoiminnassa, joten halukkuutta sekä osaamistaitoa foorumin luonnillekin oli todella paljon.
Jos kansainväliset DM-kontaktit kiinnostavat, niin käy rekisteröitymässä sisarsivustollemme Duel Masters Global Foorumiin. Sen kautta olen tehnyt mm. lukuisia vaihtoehtoja sekä keskustelut monen monista DM-aiheisista asioista. DM Global on hiljaisehko, mutta ei saa antaa sen hämätä. DM Global on ainoa jäljellä oleva aktiivinen kansainvälinen DM-foorumi. Toimin itse siellä valvojana, ja sieltä saadun kokemuksen pohjalta ryhdyin DM Finlandin ylläpitäjäksi.
Haluan toivottaa Sinulle - arvoisa jäsen - antavia keskusteluita ja iloisia hetkiä DM Finlandin pienessä, mutta alati kasvavassa yhteisössä.
Kiitos rekisteröitymisestäsi,
ELTP – DM Finlandin ylläpitäjä
Similar topics
» Duel Masters Finland ry:n säännöt
» Duel Masters Finland ry:n ylimääräinen kokous
» Kutsu Duel Masters Finland ry:n vuosikokoukseen la 29.4. Tampereella
» Duel Masters Finland on nyt rekisteröity yhdistys! (10.3.-16 alkaen)
» Kutsu Duel Masters Finland ry:n vuosikokoukseen la 24.2. Tampereella
» Duel Masters Finland ry:n ylimääräinen kokous
» Kutsu Duel Masters Finland ry:n vuosikokoukseen la 29.4. Tampereella
» Duel Masters Finland on nyt rekisteröity yhdistys! (10.3.-16 alkaen)
» Kutsu Duel Masters Finland ry:n vuosikokoukseen la 24.2. Tampereella
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa