Viimeisimmät aiheet
» Megameet heinäkuussakirjoittaja Xboom3000 14.04.24 17:01
» Netti-/Webcam pelejä?
kirjoittaja korneri 16.04.23 16:02
» DMF:n tiedotukset
kirjoittaja Xboom3000 20.12.22 15:55
» Iso pino kortteja MYYTY
kirjoittaja Elfie 14.12.21 18:43
» Loput Kortit myyntiin
kirjoittaja Ledhammer 28.11.21 18:49
» Korttien myynti
kirjoittaja Pheerzi 03.06.21 20:05
Tapahtumat
Mökkitapahtuma
Seuraava mökkitapahtuma järjestetään mahdollisuuksien mukaan koronavirustilanne huomioon ottaen vuoden 2020 syksyllä. Jos kiinnostuit, liity DMF:n whatsapp-ryhmäkeskusteluun osoitteessa www.duelmasters.fi/wap
Kuukauden aktiivisimmat kirjoittajat
No user |
Techno Totem Control
4 posters
Techno Totem Control
- Kuva:
Valo: (18 kpl)
4x Holy Awe
4x Magris, Vizier of Magnetism
4x Sarius, Vizier of Suppression
2x Mist Rias, Sonic Guardian
2x Craze Valkyrie, the Drastic
2x Petrova, Channeler of Suns
Luonto: (10 kpl)
4x Poisonous Mushroom
4x Soulswap
2x Cryptic Totem
Multicolor: (12kpl)
4x Techno Totem
4x Skysword, the Savage Vizier
4x Lukia Lex, Pinnacle Guardian
Tämän pakan pääkorttina on Techno Totem, jonka täppäyskykyä on tarkoitus hyödyntää. Poisonous Mushroomin tehtävänä on saada vuorolla 2 toinen mana, jotta vuorolla 3 olisi neljä manaa Techno Totemin kutsumista varten. Tämä skenaario on toteutunut varsin hyvin. Craze antaa lisää täppäämistä tarvittaessa, mutta Crazea on tullut käytettyä hyvin vähän. Ehkä johtunee Crazejen vähyydestä.
Muut kortit ovat enimmäkseen tukikortteja. Lukia Lex toimii erittäin hyvin Techno Totemin aisaparina saaden jopa 7000 voiman hyökkäyksen vastustajan täpättyyn olentoon. Tarvittaessa Petrova antaa lisää voimabuustia, mutta olen käyttänyt/en ole onnistunut käyttämään petrovaa kauhean usein. Tämä mahdollisesti johtuu samasta syystä Crazen kanssa, toinen syy saattaa olla se, että pakka ei tarvitse oikeastaan Petrovaa.
Otan mielelläni parannusehdotuksia vastaan!
Tazio95- Viheliäinen Sadanpäämies
- Viestejä / Messages : 113
Palautepisteet / Feedback Points : 3/3
Liittynyt / Join Date : 07.09.2014
Vs: Techno Totem Control
Noniin tässäpä oikein perinteinen N/L controlli. Vaikea lähteä tuota parantelemaan, mutta jos koet Petrovan olevan melko turha niin triggereitä tilalle? Kolon, the Oracleja lisänä kentälle. Tuohan siis pyrkii jokaisessa pelissä samaan OTK Crypticillä?
Zach Hartigan- Kaaoksen Kasvatti
- Viestejä / Messages : 1172
Palautepisteet / Feedback Points : 45/45
Liittynyt / Join Date : 06.09.2014
Tää on kyllä tosi-harrastajan klassikko-decki! Aika simppeli ja tehokas, mutta kortit tosi arvokkaita ja kohtalaisen vaikeita saada, kuten technot, swapit, lukiat ja pedrovat. Hyvin oot saanu neljäänkymmeneen korttiin ahdettua mun mielestä
Sademasokisti- Taivaankannen Elementaali
- Viestejä / Messages : 163
Liittynyt / Join Date : 05.03.2015
Paikkakunta / Location : Tampere
Zach Hartigan kirjoitti:Noniin tässäpä oikein perinteinen N/L controlli. Vaikea lähteä tuota parantelemaan, mutta jos koet Petrovan olevan melko turha niin triggereitä tilalle? Kolon, the Oracleja lisänä kentälle. Tuohan siis pyrkii jokaisessa pelissä samaan OTK Crypticillä?
En ihan jokaisessa pelissä saa pelattua Crypticiä, kun niitä on vain kaksi. Ehkä pitäisi kokeilla korvata Petrovat Crypticeillä.
Kolonit on myös hyvä ehdotus, sitä pitänee kokeilla!
Sademasokisti kirjoitti:Tää on kyllä tosi-harrastajan klassikko-decki! Aika simppeli ja tehokas, mutta kortit tosi arvokkaita ja kohtalaisen vaikeita saada, kuten technot, swapit, lukiat ja pedrovat. Hyvin oot saanu neljäänkymmeneen korttiin ahdettua mun mielestä
Jep, onhan tämä varsin tehokas. Onhan näitä kortteja vaikea saada, etenkin Pedrovia, joita en ole koskaan nähnyt.
Osa soulswapeista onkin printattu. Se onkin vasta kustannustehokasta!
Tazio95- Viheliäinen Sadanpäämies
- Viestejä / Messages : 113
Liittynyt / Join Date : 07.09.2014
Ahaaa XD, no niin, vielä on siis pari sleeveä täytettävänä jos tuosta ihan täysin kilpailukelpoisen hevosen haluaa
Tutun näköisä elementtejä toi pakka täynnä. Kahellakin Crypticillä pitäis mennä, sillä ton pakan idea on saada ylivalta kentästä ja sitten painaa lopulta mahdollisesti swapatulla Crypticilla tai vaan ihan pöytäpaineella läpi.
Oon kokenut että toi tarvii suojaa alussa, niin Lukia Lexejä ja Magriksia vois korvata parilla Sanfistilla, ja sitten esim yhden Awen voisi korvata Miraculous Trucella, joka on tossa usein jopa näpsäkämpi kuin Awe.
Oon kokenut että toi tarvii suojaa alussa, niin Lukia Lexejä ja Magriksia vois korvata parilla Sanfistilla, ja sitten esim yhden Awen voisi korvata Miraculous Trucella, joka on tossa usein jopa näpsäkämpi kuin Awe.
Miraculous Truce ois samalla aikas pimp ja cool, kun kortti itse on sitä vähemmän käytettyä sorttia! Sanfist on kyllä erinomainen lisä mielestäni tuohon, oon jo itse unohtanut koko kortin olemassaolon... huikeet kyvyt ja rodut silläkin!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa