Viimeisimmät aiheet
» Megameet heinäkuussakirjoittaja Xboom3000 14.04.24 17:01
» Netti-/Webcam pelejä?
kirjoittaja korneri 16.04.23 16:02
» DMF:n tiedotukset
kirjoittaja Xboom3000 20.12.22 15:55
» Iso pino kortteja MYYTY
kirjoittaja Elfie 14.12.21 18:43
» Loput Kortit myyntiin
kirjoittaja Ledhammer 28.11.21 18:49
» Korttien myynti
kirjoittaja Pheerzi 03.06.21 20:05
Tapahtumat
Mökkitapahtuma
Seuraava mökkitapahtuma järjestetään mahdollisuuksien mukaan koronavirustilanne huomioon ottaen vuoden 2020 syksyllä. Jos kiinnostuit, liity DMF:n whatsapp-ryhmäkeskusteluun osoitteessa www.duelmasters.fi/wap
Kuukauden aktiivisimmat kirjoittajat
No user |
MÖKKITAPAHTUMA Jämsä (Himos) la-su 12.-13.12
+4
Sademasokisti
JuGi
Tombazaar
Ylläpitäjä
8 posters
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
MÖKKITAPAHTUMA Jämsä (Himos) la-su 12.-13.12
Heipä hei rakkaat jäsenet! On aika valmistautua uuteen tapaamiseen ja uusiin kujeisiin. Hyvin tarkalleen kolme viikkoa sitten jo nyt legendaksi noussut mökkireissumme Jyväskylän Korpilahteen tuli päätökseensä ja mieleni kirkuu - tai oikeastaan jo kolme viikkoa sitten kirkui - uutta annosta eeppisyyttä teidän kanssanne. Kysymys kuuluukin milloin, missä, kenen kanssa ja miten? No tietenkin ikimuistoisesti ja teidän kanssanne, mutta sopivin tapa, paikka ja aika pitäisi vielä päättää. Halajatko mökille vuorokauden (vai jopa pidempiaikaiselle) tripille, vai olisiko kenties parin tunnin miitti kirjastolla tai pelikaupassa ihan riittävää tälle kertaa? Minulle käy miten vain, mutta toki suosin pitkäkestoisia tapahtumia (koukussa ollaan). Ensi kerralla voisin ottaa edes osan ei-kiiltävistä TCG-korteista mukaani
Sana on vapaa ystävät hyvät! Tavallaan myös pakotettu, sillä ei tätä minun monologillani avauspotkua pidemmälle viedä. Kaikenlaiset siveelliset kiinnostuneisuutta osoittavat kommentit ovat toivottuja! Jo muutamalla sanalla voi olla enemmän merkitystä kuin aluksi uskoisi.
Kertauksena: KENEN KANSSA (oletko tulossa?), MILLOIN (sopivin aikataulunne), MISSÄ (minne asti olet valmis menemään (Suomessa)?) ja MITEN (mökkeilyä, kirjastotapaamista, lenkkeillen, juustoja maistellen, kisaten, eeppisesti, legendaarisesti, kahvitellen...)
Sana on vapaa ystävät hyvät! Tavallaan myös pakotettu, sillä ei tätä minun monologillani avauspotkua pidemmälle viedä. Kaikenlaiset siveelliset kiinnostuneisuutta osoittavat kommentit ovat toivottuja! Jo muutamalla sanalla voi olla enemmän merkitystä kuin aluksi uskoisi.
Kertauksena: KENEN KANSSA (oletko tulossa?), MILLOIN (sopivin aikataulunne), MISSÄ (minne asti olet valmis menemään (Suomessa)?) ja MITEN (mökkeilyä, kirjastotapaamista, lenkkeillen, juustoja maistellen, kisaten, eeppisesti, legendaarisesti, kahvitellen...)
Viimeinen muokkaaja, ELTP pvm 17.04.16 21:21, muokattu 3 kertaa (Raportin syy : Hienosäätöä)
Vs: MÖKKITAPAHTUMA Jämsä (Himos) la-su 12.-13.12
Täällä sitä jo halajataan uudelle ja kovemmalle tripille...
Itse en tiedä vielä yhtään millainen joulukuu on tulossa, mutta vahva veikkaus kuitenkin, että duuni postilla jatkuu koska ovat olleet tyytyväisiä allekirjoittaneeseen ja muutenkin siellä alkaa joulukiireet.
Joten ajankohta on minulle sopiva viikonloppuisin. Kun olen töissä osa-aikaisena niin minulla ei ole lomia. Ainakaan vielä. Mieluiten lähtisin jonnekin mökille tai vastaavaan siedettävän ajomatkan päähän. Etelä-suomeen en siis tällä erää lähde rullailemaan.
Tietysti sellainen kirjastomiitti on helppo toteuttaa, mutta heittäkää ihmeessä ehdotuksia ilmoille.
Ja kun ehdotellaan noita MITEN asioita niin en lähde lenkille. Enkä maistelemaan juustoja. Enkä varsinkaan leikkimään Hot Coffee modia poikaporukalla
Itse en tiedä vielä yhtään millainen joulukuu on tulossa, mutta vahva veikkaus kuitenkin, että duuni postilla jatkuu koska ovat olleet tyytyväisiä allekirjoittaneeseen ja muutenkin siellä alkaa joulukiireet.
Joten ajankohta on minulle sopiva viikonloppuisin. Kun olen töissä osa-aikaisena niin minulla ei ole lomia. Ainakaan vielä. Mieluiten lähtisin jonnekin mökille tai vastaavaan siedettävän ajomatkan päähän. Etelä-suomeen en siis tällä erää lähde rullailemaan.
Tietysti sellainen kirjastomiitti on helppo toteuttaa, mutta heittäkää ihmeessä ehdotuksia ilmoille.
Ja kun ehdotellaan noita MITEN asioita niin en lähde lenkille. Enkä maistelemaan juustoja. Enkä varsinkaan leikkimään Hot Coffee modia poikaporukalla
Zach Hartigan- Kaaoksen Kasvatti
- Viestejä / Messages : 1172
Palautepisteet / Feedback Points : 45/45
Liittynyt / Join Date : 06.09.2014
Itselleni on käytännössä ihan sama missä seuraava tapaamisemme järjestetään, mutta sen on tapahduttuva kustannustehokkaasti. Jos jonkin mökin vuokraaminen vuorokaudeksi maksaa vain muutaman euron enemmän per nuppi kuin (esim.) jonkin kirjastotilan vuokraaminen muutamaksi tunniksi, niin mielestäni silloin jälkimmäiseen ei ole järkevää investoida. Pelikaupat tekivät ainakin minuun niin lähtemättömän vaikutuksen toiminnallaan silloin kun tuota Tampereen reissua suunnittelimme, että voivat mielestäni kyllä haistaa ison ja haisevan p****n ja jättää hyvästit unelmilleen järjestää jonkin tapaamisistamme. Toki kaikki ehdotukset uusien tapaamisien suhteen arvioidaan tapauskohtaisesti ja päätökset tehdään sen hetkisten tietojen ja tuntemusten perusteella. Toisin sanottuna: konkreettisia ehdotuksia pöytään, niin katsotaan mihin ne johtavat.
Tombazaar- Maailmanlopun Selviytyjä
- Viestejä / Messages : 280
Palautepisteet / Feedback Points : 24/24
Paikkakunta / Location : Jyväskylä
Olen pitkälti samaa mieltä Tomban kanssa noista pelikaupoista. Heidän toimintansa oli todella munatonta ja epäammattimaista. Saimme lupauksin koristellun lahjapaperin täynnä *****.
Jos kirjastojen kustannukset ovat samaaluokkaa kuin mitä Tampereella niin silloin annan ääneni mökille. Sen sijainti on kuitenkin suuressa roolissa. Kinterkallio houkuttelee...
Jos kirjastojen kustannukset ovat samaaluokkaa kuin mitä Tampereella niin silloin annan ääneni mökille. Sen sijainti on kuitenkin suuressa roolissa. Kinterkallio houkuttelee...
Hmmm.. tutkin ihan uteliaisuuttani Jyväskylän pääkirjaston hintatason ja 20 istumapaikkaa sisältävän kerhohuoneen varausmaksu on kaupungin sisäisessä käytössä (mitä ikinä tarkoittaakin) 16e/h ja yhteisöiltä 19e/h, eli esim. 5h maksaisi siis yli kolmanneksen vähemmän kuin tuo Tampereen tilamme. Kuvitellaan, että osallistujia olisi taas se kymmenen (tai enemmän), niin varausmaksusta jäisi alle kymppi per nuppi.. Toin tämän julki siis ihan vain havainnollistaakseni, että kirjastoilta voi näköjään löytyä ihan edullisiakin vaihtoehtoja käyttöömme.
Vaihtoehto siis tuokin. Onko etelässä asuvien mielestä liikaa matkustaa Jyväskylään? Itse olen silti mökin kannalla. Toivottavasti tämä keskustelu ei mene minun ja Tomban duetoksi. Meinaan ei ole kaunista kuunneltavaa
Siis Tampereen pääkirjaston Martikainen-sali (35 hengelle) on hinnaltaan yhdistyksille ja muille yleishyödyllisille yhteisöille 15€/h verrattuna siihen yksityisten 30€/h, jonka viimeksi pulitimme. Tuo sali on siis se samainen, joka viimeksikin oli meidän käytössämme. Pitää vain laittaa yhdistysasia vetämään ennen seuraavaa tapaamista. Olen jatkanut lakiasioihin tutustumista. Ei voi lähteä soitellen yhdistystä perustamaan
Eli isompaakin noin 5h kestävää (~12-17) lauantaitapaamista (5*15e=75e ja jos kymmenenkin tulossa niin vajaa kympin [7.5e] per nuppi) voisi taas järjestää Tampereenkin puolella. Lisäksi mökkireissua tai vastaavaakin voi jo suunnitella toteutettavaksi vaikka kuukausi-pari Tampereen reissun jälkeen. Mielestäni ei olisi ikävää pitää tapaamisia edes niinkään tiheään kuin kerran kuukaudessa
Eli isompaakin noin 5h kestävää (~12-17) lauantaitapaamista (5*15e=75e ja jos kymmenenkin tulossa niin vajaa kympin [7.5e] per nuppi) voisi taas järjestää Tampereenkin puolella. Lisäksi mökkireissua tai vastaavaakin voi jo suunnitella toteutettavaksi vaikka kuukausi-pari Tampereen reissun jälkeen. Mielestäni ei olisi ikävää pitää tapaamisia edes niinkään tiheään kuin kerran kuukaudessa
ELTP kirjoitti:Tuo sali on siis se samainen, joka viimeksikin oli meidän käytössämme.
Ööh, en usko että on sama, koska puhuin Jyväskylän pääkirjaston tiloista, heh
Revanssi Martikaisessa käy kyllä minulle. Kinterkallion valloitus toistamiseen käy myös.
Minä taasen puhuin Tampereen pääkirjaston tiloista Matka täältä Tampereelle on huomattavasti kevyempi kuin Jyväskylään, joten luonnollisesti suosisin sitä matkakohteena (sijainti aikalailla optimaalisin suhteuttaen meidän kaikkien keskiarvolliseen etäisyyten siitä). Hintakin on hieman halvempi kuin Jyjäskylässä, sali tilavampi (ainakin suuremmalle porukalle merkitty) ja monelle jo entuudestaan tuttu.
Toki jos porukka haluaa mieluummin Jyväskylän seutumille, ei minulla ole siihen vastaan pulikoimista Möksäilykin on vielä täysin avoinna, niin kuin muutkin ehdotukset.
Toki jos porukka haluaa mieluummin Jyväskylän seutumille, ei minulla ole siihen vastaan pulikoimista Möksäilykin on vielä täysin avoinna, niin kuin muutkin ehdotukset.
Jyväskylä ei ole vielä mahdoton, sillä bussit ja junat on keksitty. Toki kimppakyydillä autolla tuleminen on edullisempaa, jokseenkin vähän puuduttavaa. Uusi mökkireissukin kuulostaa hyvältä. Varsinkin kun osaa varata sopivan määrän ruokaa.
Omat korttini/pakkani eivät juuri puolessa vuodessa mihinkään muutu, joten pelillisesti/vaihtojen kannalta strategiat pysyvät aika samoina. Näin ollen en itse ehkä joka kuukausi tai edes joka kolmas kuukausi reissaisi, mutta 2 tai 3 mökeilyt vuodessa aina mahtuu kalenteriin ja muut tapaamiset vähän kalenterin mukaan:D
Jaan mielipiteeni hienoihin prosentteihin innokkuudesta:
35% Mökkeilyä 1 yö enintään Jyväskylässä
25% Mökkeilyä 2 yötä vaikka vähän kauempanakin (aikataulullisesti haastavaa)
25% Tampere-kaupunkitapaaminen 1 päivä
15% Jyväskylä-kaupunkitapaaminen 1 päivä
Omat korttini/pakkani eivät juuri puolessa vuodessa mihinkään muutu, joten pelillisesti/vaihtojen kannalta strategiat pysyvät aika samoina. Näin ollen en itse ehkä joka kuukausi tai edes joka kolmas kuukausi reissaisi, mutta 2 tai 3 mökeilyt vuodessa aina mahtuu kalenteriin ja muut tapaamiset vähän kalenterin mukaan:D
Jaan mielipiteeni hienoihin prosentteihin innokkuudesta:
35% Mökkeilyä 1 yö enintään Jyväskylässä
25% Mökkeilyä 2 yötä vaikka vähän kauempanakin (aikataulullisesti haastavaa)
25% Tampere-kaupunkitapaaminen 1 päivä
15% Jyväskylä-kaupunkitapaaminen 1 päivä
JuGi- Vasta-alkaja
- Viestejä / Messages : 16
Liittynyt / Join Date : 07.09.2014
OnniBus on aivan jumalainen keksintö, jonka kulkemiset omalla paikkakunnalla kannattaa tutkia. Maksoin esimerkiksi itse tuosta Tampereelle pääsystä viimeksi 3e ja takaisin Jyväskylään pääsystä 5e. Se tapaamisen jälkeinen Subwayssä käyntimme maksoi siis enemmän kuin matkakuluni..
Mielestäni näitä tapaamisia/reissuja kannattaa järjestää vain ja ainoastaan niin usein kun porukka on selvästi innokas niihin ottamaan osaa. Toki voi olla, että porukka tekee päätöksensä vasta sitten kun kohde ja mahdolliset kulut ovat tiedossa, mutta ainakaan tämä suunnittelu vaihe ei porukkaa näköjään kauheammin kiinnosta..
JuGin hienoa "innokkuusprosenttia" hyödyntäen omat innokkuuteni atm ovat seuraavanlaiset:
50% Kinterkallion valloitus: osa 2 (Jyväskylä)
40% Martikaisen valloitus: osa 2 (Tampere)
10% Jokin muu (ei tämän isompi, koska mitään muuta järkevää ei ole vielä ehdotettu)
Mielestäni näitä tapaamisia/reissuja kannattaa järjestää vain ja ainoastaan niin usein kun porukka on selvästi innokas niihin ottamaan osaa. Toki voi olla, että porukka tekee päätöksensä vasta sitten kun kohde ja mahdolliset kulut ovat tiedossa, mutta ainakaan tämä suunnittelu vaihe ei porukkaa näköjään kauheammin kiinnosta..
JuGin hienoa "innokkuusprosenttia" hyödyntäen omat innokkuuteni atm ovat seuraavanlaiset:
50% Kinterkallion valloitus: osa 2 (Jyväskylä)
40% Martikaisen valloitus: osa 2 (Tampere)
10% Jokin muu (ei tämän isompi, koska mitään muuta järkevää ei ole vielä ehdotettu)
Kylmänviileästi:
98% Kinterkallio
01% Tamperse
01% Destination Unknown
98% Kinterkallio
01% Tamperse
01% Destination Unknown
Mökille oltaisiin siis menossa. Se on hieman kaupunkimiittiä kirpakampi järjestää ainakin aikataulumielessä, mutta onnistuu ehdottomasti.
Kuukausittaisia tapaamisia ainakaan valtakunnallisella tasolla ei välttämättä synny, mutta pienemmissä porukoissa varmasti. Olen valmis lähtemään vaikka Ouluun asti pelailemaan kuukausittainkin, jos tapaamiset ovat riittävän pitkiä, matkakustannukset pienehköt ja ennen kaikkea jos aikatauluni sen sallii.
Onhan meitä jo nippu kiinnostuneita! Uskaltakaa ilmaista mielipiteenne
Kuukausittaisia tapaamisia ainakaan valtakunnallisella tasolla ei välttämättä synny, mutta pienemmissä porukoissa varmasti. Olen valmis lähtemään vaikka Ouluun asti pelailemaan kuukausittainkin, jos tapaamiset ovat riittävän pitkiä, matkakustannukset pienehköt ja ennen kaikkea jos aikatauluni sen sallii.
Onhan meitä jo nippu kiinnostuneita! Uskaltakaa ilmaista mielipiteenne
Kannatan Tampereen kirjastoa tapaamispaikkana ehkä eniten, mutta kyllä mökkireissukin onnistuu jos tarpeeksi monelle se sopii.
Keski-Suomi on aika bueno paikka tavata matkojen puolesta mutta onnistuu myös nähdä jossain etelämmässäkin.
Ei mulla sen kummempia ideoita, kunhan tulin ilmaisemaan mielipiteeni, että Tampereen kirjasto olis kiva kokea kun en sinne ensimmäisellä kerralla päässy.
Keski-Suomi on aika bueno paikka tavata matkojen puolesta mutta onnistuu myös nähdä jossain etelämmässäkin.
Ei mulla sen kummempia ideoita, kunhan tulin ilmaisemaan mielipiteeni, että Tampereen kirjasto olis kiva kokea kun en sinne ensimmäisellä kerralla päässy.
Sademasokisti- Taivaankannen Elementaali
- Viestejä / Messages : 163
Palautepisteet / Feedback Points : 3/3
Liittynyt / Join Date : 05.03.2015
Paikkakunta / Location : Tampere
Eipä se kirjasto ollut mitenkään erikoinen. ******** hienhaju jos ei muuta
Hienoa, molemmat voitanee järjestää. Kirjastokeikka houkuttelisi enemmän aikaisemmin paikalle pääsemättömiä henkilöitä mukaan, sillä siihen selvästi matalampi kynnys lähteä mukaan kuin mökille heilumaan.
Kyllä tästä jo jonkinlainen kuva alkaa muodostua siitä, mitä te haluatte seuraavalta tapaamiseltamme. Lisää mielipiteitä vain satamaan - ehkä jopa uusia mahtavia ehdotuksia!
Kirjastossa keskityttiin aikalailla olennaiseen, joten ihmekkös tuo jos siellä hikoiltiin. Ehkä siitä voisi mennä jatkoille jonnekin lähistölle pelailemaan :DD
Kyllä tästä jo jonkinlainen kuva alkaa muodostua siitä, mitä te haluatte seuraavalta tapaamiseltamme. Lisää mielipiteitä vain satamaan - ehkä jopa uusia mahtavia ehdotuksia!
Kirjastossa keskityttiin aikalailla olennaiseen, joten ihmekkös tuo jos siellä hikoiltiin. Ehkä siitä voisi mennä jatkoille jonnekin lähistölle pelailemaan :DD
ELTP kirjoitti:Kuukausittaisia tapaamisia ainakaan valtakunnallisella tasolla ei välttämättä synny, mutta pienemmissä porukoissa varmasti. Olen valmis lähtemään vaikka Ouluun asti pelailemaan kuukausittainkin, jos tapaamiset ovat riittävän pitkiä, matkakustannukset pienehköt ja ennen kaikkea jos aikatauluni sen sallii.
Kuten jo tiedätkin aikaisemman keskustelumme perusteella, tervetuloa!
Zach Hartigan kirjoitti:Eipä se kirjasto ollut mitenkään erikoinen. ******** hienhaju jos ei muuta lol!
Pääasiallinen "ongelmani" siellä kirjastolla oli ne pöydät, johon ei mahtunut kunnolla edes levittämään pelimattoa.. muuten ihan kiva mesta mielestäni.
Mitä sitä suotta sen enempää tosiaan ihmettelemään, järjestetään molemmat.
Tulette varmasti minut siellä päin vielä näkemään, kunhan kyseessä ei vain ole mikään tenttiviikon tai pirullisen työrupeaman alainen viikonloppu.Tombazaar kirjoitti:Kuten jo tiedätkin aikaisemman keskustelumme perusteella, tervetuloa!
Sinäpä sen sanoit: Ei kun vain siis molempia suunnittelemaan.Tombazaar kirjoitti:Mitä sitä suotta sen enempää tosiaan ihmettelemään, järjestetään molemmat.
Mille ajankohdalle haluatte nämä kaksi tapahtumaa? Ensin kirjastolle Tampereelle ja sitten mökille? Ja kuinka paljon väliä, vaiko heti vain sieltä kirjastolta mökille hurruuttelemaan xP Ajankohta lienee marras-joulukuun vaihteessa.
Paneudun koeviikon (ensi ma-pe) jälkeen (ja toki tässä ennen ja aikana) siihen yhdistysasiaan, niin saamme luotua ansaitsemamme ja omannäköisemme yhdistyksen Lisäksi hinnanalennus kirjastolta on ihan kiva, ja rahaa säästyy kortteihin
Kirjastolle vasta kun yhdistysasia on kunnossa ja mökille vaikka marraskuun viimeinen vikonloppu (28.11. - 29.11.)?
Hienoa, sieltähän tarjoiltiin jo alkusetuppia. Olen lähdössä Sunnuntaina 28.11 Tukholman risteilylle, joten en pääse tuolloin mukaan.
Näin siinä käy kun me, joilla ei ole kuin aikaa rupeavat ehdottelemaan aikoja teille, joilla on oikeasti elämääkin
Jospa meidän isäaurinkoisemme kertoisi vapaita viikonloppuja?
Mutta jos muilla ei esteitä, niin tuo käy, jolloin jäisin toki pois :/ Mitä todennäköisimmin la 21.11 - su 22.11 kävisi minullekin. Ja eipä tuossa joulukuun alussakaan kai mitään tärkeää ole. Ellen ole unohtanut jotain, ehhh. Tuskin ja omapa on häpeäni sitten.
Ilmaiskaapa toivomuksenne.
Ilmaiskaapa toivomuksenne.
*facepalm* Arvon ylläpito on kyllä pahasti harhainen jos luulee, että rupeamme lähtökohtaisesti sopimaan reissua päivälle, joka ei toimintamme tärkeimmälle kasvolle sovi..
21.11. - 22.11. käy itselleni kyllä ihan yhtä hyvin kuin tuo aikaisemmin ehdottamanikin. Onhan siihen vähemmän aikaakin.
21.11. - 22.11. käy itselleni kyllä ihan yhtä hyvin kuin tuo aikaisemmin ehdottamanikin. Onhan siihen vähemmän aikaakin.
Asia selvä , katselin mökkivaihtoehtoja Lomarenkaasta (väh. 8 hengelle) tuolta Keski-Suomesta päin, niin kyllähän ihan sellaisia 20-40e per nuppi vuorokaudelta kustantavia mökkejä olisi reippaastikin vielä marras-joulukuusta tarjolla. Esimerkkinä tällainen jämsäläinen tönö
Ajatuksia, ehdotuksia, mietteitä? Itselläni heräsi mielenkiinto mökkireissua kohtaan taas suuremmin.
Ajatuksia, ehdotuksia, mietteitä? Itselläni heräsi mielenkiinto mökkireissua kohtaan taas suuremmin.
Viimeinen muokkaaja, ELTP pvm 16.10.15 23:40, muokattu 1 kertaa
Tuo Jämsän TÖNÖ vaikuttaa jo todella hyvälle!!! Kaikenlisäksi ulkona sähköpistoke autolle!!! Joten problem solved. Oh my dudes... Shall we go?
Kieltämättä jo tuo pikaisesti bongattu Jämsän tönö on varsin houkutteleva: sisältäkin varsin viihtyisä. Tässähän sitä kierrellään kätevästi DM-porukan kanssa kaikki Suomen mökit läpi kuin mitkäkin kültüristit konsanaan
Todellakin lähdetään! Jos vain jengi saadaan kokoon.
Todellakin lähdetään! Jos vain jengi saadaan kokoon.
Tyrkätkää joku herättelyviestiä whatsappiin. Minulla puhelin jo untenmailla. Sinne voisi laittaa houkuttelevaa vinkkiä, että Jämsä kutsuu
Kieltämättä kyllä aika hyvältä vaikuttaisi, tällä kertaa yläkerrassakin ihan kunnon pöytä jossa pelailla.
Mökin pihakin näyttäisi huomattavasti tilavammalta kuin mitä Kinterkalliolla oli, tämä siis ehdoton plussa autolla tuleville. Keittiökin näyttää siltä, että siellähän saattaisi uskaltaa jotain kokatakin. Ja tietenkin meidän kaikkien iloksi: hiekkalaatikko ja keinut
Joooh.. eiköhän myö mennä tuo mesta tsekkaamaan seuraavaksi. Nyt vain täytyy saada mahdollisimman paljon porukkaa messiin, jotta saadaan hinta per henkilö mahdollisimman alhaiseksi ja siinä samalla mökki täyteen duelisteja
Mökin pihakin näyttäisi huomattavasti tilavammalta kuin mitä Kinterkalliolla oli, tämä siis ehdoton plussa autolla tuleville. Keittiökin näyttää siltä, että siellähän saattaisi uskaltaa jotain kokatakin. Ja tietenkin meidän kaikkien iloksi: hiekkalaatikko ja keinut
Joooh.. eiköhän myö mennä tuo mesta tsekkaamaan seuraavaksi. Nyt vain täytyy saada mahdollisimman paljon porukkaa messiin, jotta saadaan hinta per henkilö mahdollisimman alhaiseksi ja siinä samalla mökki täyteen duelisteja
Mites Haapaveden porukka? Onko bussilla tulo mahdollista?
Ja pihakeinut ovat parasta!!! Ne aiheuttavat taatusti vahinkoa
Ja pihakeinut ovat parasta!!! Ne aiheuttavat taatusti vahinkoa
Nyt vasta älysin, että tuo mökki on noin kaukana
Etäisyydet ovat suhteellisia Samoilla leveysasteillahan tuo on kuin se Korpilahdenkin mökki.
Ja ihan btw, mä nukun tuossa sohvalla
Tottakai! Suosittelen kaikille opettelemaan sohvalla makoilua. Ei tule sitten parisuhteessa sopeutumisvaikeuksia kun tulee sohvalle komennuksia
Ähh... Tyyliin Marraskuun ainoa tapahtumani on juuri tuolloin 21.11 koko päivän :/ Voin kyllä korvata poissaoloani tulemalla sitten johonkin kaupunkimiittiinne jos pidätte vielä ennen joulua. Tai viimeistään alkuvuodesta!
JuGi- Vasta-alkaja
Hei,
olen valmis lähtemään mukaan niin kirjastotapaamiseen kuin mökkireissullekin, mikäli ajankohdat ja kustannukset saadaan sopiviksi! Joulukuun alkupuoli olisi ehkä itselleni optimaalisinta aikaa, sillä loppukuusta olen todennäköisesti muuttokiireiden kourissa.
olen valmis lähtemään mukaan niin kirjastotapaamiseen kuin mökkireissullekin, mikäli ajankohdat ja kustannukset saadaan sopiviksi! Joulukuun alkupuoli olisi ehkä itselleni optimaalisinta aikaa, sillä loppukuusta olen todennäköisesti muuttokiireiden kourissa.
Markiisi- Vasta-alkaja
- Viestejä / Messages : 5
Liittynyt / Join Date : 17.10.2015
Ikä / Age : 29
Paikkakunta / Location : Helsinki/Joensuu
Ohoh, en huomannut että täällä oli jo puhetta päivämäärästä... 21-22.11. kyllä sopisi minulle vielä todennäköisemmin kuin mikään viikonloppu joulukuussa.
Markiisi- Vasta-alkaja
- Viestejä / Messages : 5
Liittynyt / Join Date : 17.10.2015
Ikä / Age : 29
Paikkakunta / Location : Helsinki/Joensuu
Tuo päivämäärä tosiaan heitettiin ilmoille, mutta tästä huolimatta ehdotan ajankohdan siirtämistä la 12. - su 13.12! Miten tuo ajankohta kävisi teille? Tuo viikonloppu kävisi itselleni optimaalisesti ja onkin mukavasti tenttiviikon jälkeen. Aikaisempana viikonloppuna harrastankin sitten tentteihin lukemista...
Kirjastomiittiä voinemme vielä tsekkailla jahka saan tuon yhdistysasian vetämään Eli ei niin kauan enää pitäisi mennä.
Kirjastomiittiä voinemme vielä tsekkailla jahka saan tuon yhdistysasian vetämään Eli ei niin kauan enää pitäisi mennä.
Noin pitkälle (12.-13.12) en ole sentää onnistunut sopimaan vielä mitään, että itselleni voisi käydäkkin ^^
JuGi- Vasta-alkaja
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Similar topics
» MÖKKITAPAHTUMA Kevät '17
» MÖKKITAPAHTUMA Syystalvi '17 27.-29.10
» MÖKKITAPAHTUMA joulu 2016
» MÖKKITAPAHTUMA Hankasalmi KESÄ 2016 (26.-28.8)
» Mökkitapahtuma Kesä '17 - Kemiön saaristo
» MÖKKITAPAHTUMA Syystalvi '17 27.-29.10
» MÖKKITAPAHTUMA joulu 2016
» MÖKKITAPAHTUMA Hankasalmi KESÄ 2016 (26.-28.8)
» Mökkitapahtuma Kesä '17 - Kemiön saaristo
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa