Viimeisimmät aiheet
» Megameet heinäkuussakirjoittaja Xboom3000 14.04.24 17:01
» Netti-/Webcam pelejä?
kirjoittaja korneri 16.04.23 16:02
» DMF:n tiedotukset
kirjoittaja Xboom3000 20.12.22 15:55
» Iso pino kortteja MYYTY
kirjoittaja Elfie 14.12.21 18:43
» Loput Kortit myyntiin
kirjoittaja Ledhammer 28.11.21 18:49
» Korttien myynti
kirjoittaja Pheerzi 03.06.21 20:05
Tapahtumat
Mökkitapahtuma
Seuraava mökkitapahtuma järjestetään mahdollisuuksien mukaan koronavirustilanne huomioon ottaen vuoden 2020 syksyllä. Jos kiinnostuit, liity DMF:n whatsapp-ryhmäkeskusteluun osoitteessa www.duelmasters.fi/wap
Kuukauden aktiivisimmat kirjoittajat
No user |
Yleistä keskustelua korttitarvikkeista
+3
Tombazaar
Zach Hartigan
Snude
7 posters
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Laitetaan nyt sitten vaikka tähän ketjuun. Tarkoitus olisi siis hankkia pakkakoteloita. Mistä niitä saa, mitkä ovat hyviä, omistaako jo joku?
Nyt katselen fantasiapeleistä ja kyllähän koteloita on runsaasti tarjolla.
Nyt katselen fantasiapeleistä ja kyllähän koteloita on runsaasti tarjolla.
Zach Hartigan- Kaaoksen Kasvatti
- Viestejä / Messages : 1172
Palautepisteet / Feedback Points : 45/45
Liittynyt / Join Date : 06.09.2014
Vs: Yleistä keskustelua korttitarvikkeista
Itse omistan mustan Ultra Pron Satiini Tornin ja olen ollut TODELLA tyytyväinen siihen. Torniin mahtuu huokeasti ainakin kaksi pakkaa (ehkä jopa kolme jos 40 kortin pakkoja) ja se sisältää myös tuon osion jonne voi laittaa esim. vaikka nopat. Nimensä mukaisesti torni myös tuntuu ns. "satiiniselta" (tai yksinkertaisesti sanottuna todella mukavalta). Paljon värivaihtoehtoja.
Ainoat negatiiviset puolet ovat, että torni on ehkä vähän turhan napakka ja siitä johtuen ehkä hyppysellisen hankala avata aluksi. Kokemuksesta tosin voin sanoa, että tornin tasot hieman löystyvät hetken käytön jälkeen ja avaaminen siis helpottuu.
Toinen negatiivinen asia on hinta, joka on aika korkea verrattuna muihin deck boxeihin, mutta mielestäni on kyllä hintansa väärti. Sain omani lahjaksi, mutta olisin kyllä valmis ihan ostamaankin tälläisen jollen tosiaan lahjaksi olisi saanut
Ainoat negatiiviset puolet ovat, että torni on ehkä vähän turhan napakka ja siitä johtuen ehkä hyppysellisen hankala avata aluksi. Kokemuksesta tosin voin sanoa, että tornin tasot hieman löystyvät hetken käytön jälkeen ja avaaminen siis helpottuu.
Toinen negatiivinen asia on hinta, joka on aika korkea verrattuna muihin deck boxeihin, mutta mielestäni on kyllä hintansa väärti. Sain omani lahjaksi, mutta olisin kyllä valmis ihan ostamaankin tälläisen jollen tosiaan lahjaksi olisi saanut
Tombazaar- Maailmanlopun Selviytyjä
- Viestejä / Messages : 280
Palautepisteet / Feedback Points : 24/24
Paikkakunta / Location : Jyväskylä
No laatu maksaa sanotaan. Itse katselin koteloiden lisäksi paria pelimattoa. Hyvähän nekin olisi olla. Itse ajattelin jotkut ihan perus kotelot hankkia TCG pakoille, mutta OCG pakoille sitten jotain koristeellisempaa.
Deck Box Hatsune Miku (tämä vesi/pimeys OCG pakalle)
Deck Box Liu Chan (tämä tuli/luonto OCG pakalle)
Vesi/pimeys OCG pakalle olisi tarkoitus hankkia sitten teemaan kuuluvat suojakuoretkin: Hatsune Miku
Pelimattokin tietysti samaa sarjaa: Hatsune Miku
Lopuksi sitten hankintalistalla vielä värilliset suojakuoret ja TCG pakoille laatikko:
Dragon Shield Storage Box
Dragon Shield Yellow Sleeves
Noita keltaisia ei ollutkaan kun kävin paikan päällä
Vesi/pimeys OCG pakalle olisi tarkoitus hankkia sitten teemaan kuuluvat suojakuoretkin: Hatsune Miku
Lopuksi sitten hankintalistalla vielä värilliset suojakuoret ja TCG pakoille laatikko:
Zach Hartigan kirjoitti:No laatu maksaa sanotaan. Itse katselin koteloiden lisäksi paria pelimattoa. Hyvähän nekin olisi olla. Itse ajattelin jotkut ihan perus kotelot hankkia TCG pakoille, mutta OCG pakoille sitten jotain koristeellisempaa.
Onnistuin kadottamaan viestisi Zach... ja omani
Pelimaton hankkimista olen jo pitkään miettinyt ja tuli melkein jo puolivuotta sitten tilattua muutama todella mahtavan näköinen. Pitääpä taas alkaa tutustua niihin, sillä parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Pakkalaatikot/-kotelotkaan eivät ole hullumpi idea, etenkin jos kortteja joutuu kuljettamaan pitempiä matkoja.
Tuo Tombazaar mainitsemasi korttitornikaan ei kuulosta hassummalta. Oletko säilyttänyt siinä yksittäisiä kortteja vaiko ihan pakkoja?
Avasin keskustelualueen pelitarvikkeille, mutta kaipa tännekin vielä voi aiheesta kirjoittaa ainakin toistaiseksi.
ELTP kirjoitti: Pelimaton hankkimista olen jo pitkään miettinyt ja tuli melkein jo puolivuotta sitten tilattua muutama todella mahtavan näköinen. Pitääpä taas alkaa tutustua niihin, sillä parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Suosittelen lämpimästi. Pelimatto takaa sen, että sinulla on aina puhdas alusta jolla pelata. Se auttaa myös pidentämään kortinsuojiesi elinikää, koska ne eivät kulu tai naarmuunnu pehmoisen maton päällä samalla tavalla kuin jonkun muun tason päällä.
ELTP kirjoitti:Tuo Tombazaar mainitsemasi korttitornikaan ei kuulosta hassummalta. Oletko säilyttänyt siinä yksittäisiä kortteja vaiko ihan pakkoja?
Olen säilyttänyt siinä pakkojani ja ylimääräisiä foilejani.
Noniin, täytyypä tässä viikonloppuna koittaa saada tilatuksi pelimattokin ja muuta sälää. Käytännöllisyytensä lisäksi ne voivat olla todella esteettisiä!
No nyt on tilattu lisää suojakuoria, pari pakkakoteloa, pari pakkalaatikkoa sekä pelimatto!
Ja kolmen viikon sisällä pitäisi saapua tavarat!!!
Kuulostaa hyvältä. Eipä tullut itse vielä hommattua sitä pelimattoa ;P
Vihdoin tänään saapuivat tavarat. Tällä kertaa meni melkoiseksi odotteluksi, mutta olen todella tyytyväinen tuotteisiin. Harmi vain, että se yksi tietty pelimatto ei ollut vielä saatavilla, mutta myöhemmin sitten.
Tilasin siis kaksi pelimattoa, pari pakettia sleeveja joista toiset keltaisia ja toiset Hatsune Mikulla koristellut. Kaksi isoa laatikkoa joihin mahtuu molempiin neljä pakkaa, kaksi pakkakoteloa joista toinen Hatsune Miku teemalla ja toinen Dead Man teemalla. Lisäksi päätin napata muutaman hienon nopan joilla pääsee sitten arpomaan aloittajan
Tilasin siis kaksi pelimattoa, pari pakettia sleeveja joista toiset keltaisia ja toiset Hatsune Mikulla koristellut. Kaksi isoa laatikkoa joihin mahtuu molempiin neljä pakkaa, kaksi pakkakoteloa joista toinen Hatsune Miku teemalla ja toinen Dead Man teemalla. Lisäksi päätin napata muutaman hienon nopan joilla pääsee sitten arpomaan aloittajan
Tuplat tulee, mutta ei voi mitään. Täytyy vain sanoa, että onpa mukavaa kun kaikki valmiit pakat ovat laatikoissaan ja sitten vain odotellaan kunnes puuttuvat kortit saapuvat ja saa keskeneräisetkin sleeveihin ja laatikoihin odottamaan otteluita!
On aina mukavaa, kun kortteihin saa järjestystä Aikalailla kuukausi enää turnaukseenkin
Vaikka kyseessä ei ole suoranaisesti korttitarvike niin todetaan silti, että on mukavaa kun oma äiti on hyvä tekemään ompelujuttuja. Teki tänään pelimatoille mustat suojapussit!
Tuohan on kätevää. Saa nähdä saanko oman pelimattoni tässä kuukauden sisään. Korttisuojiakin tuli muutamat uudet hankittua
Tänään sain tuon UltraPron Cyber Miku pelimaton. Johan siinä kestikin aikaa, mutta hieno on
Loistavaa! Olen ollut todella tyytyväinen Tampereen reissun Puolenkuun Pelien visiitiillä hankkimaani Tombazaarin suosittelemaan Ultra Pron Satine Tower -pakkalokeroon. Napakka on ainakin aluksi; Todellakin hintansa väärti ja vetää sisäänsä helpohkosti kolme korttisuojattua pakkaa. Pelimattojakin tulee ehdottomasti tilattua lisää, sen verran komea tapaus tuo esikoiseni
Miltäs tuo uusi pelimattosi sitten näyttää?
Miltäs tuo uusi pelimattosi sitten näyttää?
Tuostapa linkkiä kuvaan: Cyber Miku
Hienolta näyttää, olen itse asiassa tällä hetkellä Tampereen Puolenkuun Peleissä, tarkoitus olisi ostaa ainakin pelimatto ja lisää suojiaZach Hartigan kirjoitti:Tuostapa linkkiä kuvaan: Cyber Miku
Snude- Kehittynyt
- Viestejä / Messages : 41
Palautepisteet / Feedback Points : 16/16
Liittynyt / Join Date : 27.01.2015
Kerrohan sitten mitä ostoksia teit
No kyllähän tuon päällä kelpaa kortteja lätkiä, Zach!
Toivottavasti käteesi Snude tarttuu ainakin pelimattoo ja suojia. Tampereen Puolenkuun Pelien valikoima ja hinnasto oli pääasiassa kohdillaan ainakin korttitarvikkeiden suhteen.
Toivottavasti käteesi Snude tarttuu ainakin pelimattoo ja suojia. Tampereen Puolenkuun Pelien valikoima ja hinnasto oli pääasiassa kohdillaan ainakin korttitarvikkeiden suhteen.
Tilasin juuri pari Dragon Shield Storage Box:ia lisää. Purppuran ja hopeisen. Niihin mahtuvat sitten uusimmat pakat ja taitaa jäädä kahdelle vielä tilaa.
Lisäksi tilasin lisää erivärisiä sleeveja. Dragon Shieldia tottakai kun olen merkkiuskollinen. Tällä kertaa valkeita, pinkkejä sekä hopeita
Lisäksi tilasin lisää erivärisiä sleeveja. Dragon Shieldia tottakai kun olen merkkiuskollinen. Tällä kertaa valkeita, pinkkejä sekä hopeita
Pitääpä laittaa Dragon Shieldejä tilaukseen... ja noppia sekä ainakin yksi Ultra Pron:n satiinitorni (pakkalaatikko). Mitä mieltä muuten olet ollut Zach Dragon Shieldin säilytyslaatikoista? Voisin sellaistakin harkita.
Nuo laatikot mitä minä käytän niin ovat aivan huippuja! Niihin mahtuu neljä pakkaa Dragon Shieldin sleeveissa sekä ne on helppo pinota päällekäin ja kulettaa esimerkiksi repussa. Jos jotain negatiivista pitää sanoa niin kantta aukaistaessa pitää olla aluksi varovainen. Melkoisen napakkaan istutettu, mutta muotoutuu hyvin käytettäessä. Eli jos valitsen Dragon Shieldin Storaget niin avaa aluksi varovasti, mutta et tule pettymään ostokseesi.
Ehdottomasti nuo siis katsastettava! Kyllä näitä pelitarvikkeita kelpaa ostaa, kun DM-porukkakin on näin elinvoimainen: herran jestas, 12 jäsentä ilmottautunut tulemaan tuonne mökkireissullekin, ja DMF on ollut vasta vajaa vuoden pystyssä. Sitä ennen suomalaisen DM-yhteisön oli imaissut vanhan p1-foorumin jättämä musta-aukko.
Dragon Shield
Tuli tossa kolmen aikaan käytyä Turun Fantasiapeli liikkeessä ja sieltä mukaan tarttui 200kpl mustaa sleeviä ja sitten tommone ihan perus punane Gaming Box. Enempää ei tällä reissulla tullu mukaan koska rahat ovat aina tiukilla, mutta kyllä tästä viel kokoelmat kasvaa ja sleevien tarve kasvaa. Pelimattoa ei vielä ole mutta hankinta listalla semmone olis kyllä Mutta täs oli tällene pieni update tännekin.
Nyt vaan pitää ruveta miettimään mikä olis hyvä pakka kokoonpano.
Nyt vaan pitää ruveta miettimään mikä olis hyvä pakka kokoonpano.
Guest- Vierailija
Uusia korttisuojia on aina välillä hyvä ostaa. Pelimattokin suojaa yllättävän paljon ja lisää niin korttisuojien kuin itse korttien säilyvyyttä. Tuohon pakkakokoonpanoon monella löytyy eriävät mielipiteensä, mutta ei auta kuin sinun itsesi se selvittää
Mitäs mieltä porukka on ollut noista Dragon Shieldeistä? Itsellä ollut nyt jonkin aikaa Ultra Pron valkoiset Matte -sleevet, mutta jotenkin tekisi mieli tilata Dragon Shieldiltä vastaavat. Muutamissa arvosteluissa vaikuttivat niin paljon laadukkaimmilta.
Myös pakkakotelon ja korttien säilytyslaatikon hankinta tulee ajankohtaiseksi, ja nuo Ultra Pron Satin Tower tai sitten Pro-Dual Deck Box vaikuttivat aika mielenkiintoisilta Iso plussa olisi, että pakan lisäksi mahtuisivat myöskin foilit samaan boxiin. Kertokaa toki suosituksia pakkakoteloihin myöskin Dragon Shieldin leiristä.
Myös pakkakotelon ja korttien säilytyslaatikon hankinta tulee ajankohtaiseksi, ja nuo Ultra Pron Satin Tower tai sitten Pro-Dual Deck Box vaikuttivat aika mielenkiintoisilta Iso plussa olisi, että pakan lisäksi mahtuisivat myöskin foilit samaan boxiin. Kertokaa toki suosituksia pakkakoteloihin myöskin Dragon Shieldin leiristä.
Jonezzci- Vasta-alkaja
- Viestejä / Messages : 15
Palautepisteet / Feedback Points : 1/1
Liittynyt / Join Date : 08.06.2016
Hienoa! Korteistaan kannattaa pitää huolta niin säilyttäessä kun pelatessakin. Itse käytän paljon Dragon Shieldin tuotteita Ultra Pron ohella. Dragon Shieldin sleevit ovat kyllä kestäviä, mutta aluksi todella liukkaita. Kunhan korteilla on pelannut muutaman pelin niin sleevit ottavat hiukan wearia. Hyvä kitka ja pakka pysyy paikallaan. Hinnalla ne eivät todellakaan ole kirottuja. Itse ostan aina tarvikkeet Fantasiapeleiltä. Laitan viestin loppuun linkkejä tuotteisiin.
Tarkoitatko pakkakotelolla yhden pakan säilytykseen tarkoitettua vai useamman? Itse säilytän pakkoja Dragon Shieldin Storage Boxeissa. Neljä slottia kahdella irrotettavalla väliseinällä. Myös holot ja promot tälläisessä laatikossa. Kestäviä, runsaasti eri värejä ja todella halpoja! Yhden pakan koteloita saa monilta eri valmistajilta. Itsellä Ultra Pron ja Legion Eventsin.
Fantasiapeleillä on myös todella nopea toimitus. Esim sunnuntaina tehty tilaus saattaa olla tiistaina perillä. Ei mikään myyntipuhe vaan ansaittu asiakaspalaute. Kerran meni useampi viikko kun Ultra Pron koteloa piti etsiä ulkomailta kissojen ja koirien kanssa.
Dragon Shield 100 Black Sleeve
Dragon Shield Gray Playmat
Ultra Pro Deck Box Aqua
Tarkoitatko pakkakotelolla yhden pakan säilytykseen tarkoitettua vai useamman? Itse säilytän pakkoja Dragon Shieldin Storage Boxeissa. Neljä slottia kahdella irrotettavalla väliseinällä. Myös holot ja promot tälläisessä laatikossa. Kestäviä, runsaasti eri värejä ja todella halpoja! Yhden pakan koteloita saa monilta eri valmistajilta. Itsellä Ultra Pron ja Legion Eventsin.
Fantasiapeleillä on myös todella nopea toimitus. Esim sunnuntaina tehty tilaus saattaa olla tiistaina perillä. Ei mikään myyntipuhe vaan ansaittu asiakaspalaute. Kerran meni useampi viikko kun Ultra Pron koteloa piti etsiä ulkomailta kissojen ja koirien kanssa.
Dragon Shield 100 Black Sleeve
Dragon Shield Gray Playmat
Ultra Pro Deck Box Aqua
Suosittelen, että ostat ja testaat ihan itse noita Dragon Shieldejä, koska se on lähinnä ihan vain maku kysymys. Itse ostin aikoinaan paketin ja en tykännyt en sitten yhtään.
Saatan mahdollisesti tietää mistä arvostelusta puhut, ja jos se ns. "strech test" huolestuttaa, niin voin kyllä Ultra Pron puolustukseksi sanoa, että ainakin näin suomesta ostetut Dragon Shieldit repeävät ihan yhtä helposti kuin Ultra Protkin. Itselläni ei ole koskaan revennyt yksikään suoja, mutta minä nyt tykkäänkin pitää normaalia parempaa huolta tavaroistani ja käytän myös pelimattoa.
Pitkäaikaisena Ultra Pron Satiini Tornien käyttäjänä voin todeta niiden olevan parhautta, aivan uskomaton hinta/laatu suhde. Ehdottomat suositteluni.
Saatan mahdollisesti tietää mistä arvostelusta puhut, ja jos se ns. "strech test" huolestuttaa, niin voin kyllä Ultra Pron puolustukseksi sanoa, että ainakin näin suomesta ostetut Dragon Shieldit repeävät ihan yhtä helposti kuin Ultra Protkin. Itselläni ei ole koskaan revennyt yksikään suoja, mutta minä nyt tykkäänkin pitää normaalia parempaa huolta tavaroistani ja käytän myös pelimattoa.
Pitkäaikaisena Ultra Pron Satiini Tornien käyttäjänä voin todeta niiden olevan parhautta, aivan uskomaton hinta/laatu suhde. Ehdottomat suositteluni.
Olen muutaman kerran miettinyt sitä, että minkälaisella käsittelyllä tuollaisen suojan saa repeämään? On se tosin mökillä nähty kun Tomba repäisee riuskallaotteella suojan kahteenosaan, mutta pelatessa? Ei pakkaa sekoittaessakaan tule koskaan tilannetta, että "Ooops, i did it again"... Kyllä se oli Britney Spearsia
Sellainen Satiini Torni on kyllä nätti ja mietin jopa ostamista. Pakkoja on kuitenkin tällä hetkellä todella paljon ja nuo DS boxit ovat käteviä kulettaa laukussa tai repussa.
Sellainen Satiini Torni on kyllä nätti ja mietin jopa ostamista. Pakkoja on kuitenkin tällä hetkellä todella paljon ja nuo DS boxit ovat käteviä kulettaa laukussa tai repussa.
Terveisiä yövuorosta
Kappas, varsinainen keskustelu on täällä taas puhjennut. Suosittelen kiiltäville ja pääosalle pakoista noita Zachin mainitsemia DS:n säilytyslaatikoita: 4 paikkaa, joihin jokaiseen mahtuu tiukasti kaksi 40 kortin pakkaa. Lisäksi väliseinät ovat tarvittaessa irrotettavissa, mikä on kätevää, kun haluat laittaa kiiltäviä laatikkoon.
Olen myös hankkinut UltraProlta satiinitorneja, sillä kuten Tomba totesi, ovat ne parhautta. Tornin alaosassa on kätevä lokero nopille!
Mitä korttisuojiin tulee, tajusin etten en ole vieläkään testannut DS:n suojia. UltraPro ei ole tuottanut minulle pettymystä netin satunnaisesta paheksunnasta huolimatta. Etenkin Pro Matte -suojavalikoima on miellyttänyt silmääni, ja niitä on saanut mm. VPD:ltä edullisesti.
Tyylikkäimpiä suojia ja pelimattoja saanet HCD Suppliesilta
Kappas, varsinainen keskustelu on täällä taas puhjennut. Suosittelen kiiltäville ja pääosalle pakoista noita Zachin mainitsemia DS:n säilytyslaatikoita: 4 paikkaa, joihin jokaiseen mahtuu tiukasti kaksi 40 kortin pakkaa. Lisäksi väliseinät ovat tarvittaessa irrotettavissa, mikä on kätevää, kun haluat laittaa kiiltäviä laatikkoon.
Olen myös hankkinut UltraProlta satiinitorneja, sillä kuten Tomba totesi, ovat ne parhautta. Tornin alaosassa on kätevä lokero nopille!
Mitä korttisuojiin tulee, tajusin etten en ole vieläkään testannut DS:n suojia. UltraPro ei ole tuottanut minulle pettymystä netin satunnaisesta paheksunnasta huolimatta. Etenkin Pro Matte -suojavalikoima on miellyttänyt silmääni, ja niitä on saanut mm. VPD:ltä edullisesti.
Tyylikkäimpiä suojia ja pelimattoja saanet HCD Suppliesilta
Kiitoksia kaikille hyvistä vastauksista! Pitää laittaa tilaukseen, ja ainakin kokeilla noita DS:n suojia. Tuskin siinä paljon häviää, mikäli eivät miellytä
Pakkakoteloiden ja säilytyslaatikoiden suosituksia tuli joka puolelta, niin katsoo nyt sitten, mihin tuotteisiin sitä päätyy Pelimatonkin ajattelin jossain vaiheessa hankkia.
Lisään vielä, että tyytyväinen olen kyllä Ultra Pron Matteihin ollut, mutta pari miinusta olen huomannut: Vaikka omistan valkoiset suojat, niin kortin takapinnasta näkyy ihan vähän läpi, kun kovin tarkasti katsoo (DM-korteissa ei nyt haittaa, kun jokaisen kortin takaosa samanlainen). Myös se, että onko suoja sitten tarpeeksi hyvä, jos sen alle vasenpaan reunaan pääsee pientä pölyttymää + kortti välillä liikkuu muutaman millin ylöspäin. Muuta pahaa sanottavaa en nyt keksi, sillä suojat kuitenkin miellyttävät silmää ja sekoittaminen sujuu hyvin!
Pakkakoteloiden ja säilytyslaatikoiden suosituksia tuli joka puolelta, niin katsoo nyt sitten, mihin tuotteisiin sitä päätyy Pelimatonkin ajattelin jossain vaiheessa hankkia.
Lisään vielä, että tyytyväinen olen kyllä Ultra Pron Matteihin ollut, mutta pari miinusta olen huomannut: Vaikka omistan valkoiset suojat, niin kortin takapinnasta näkyy ihan vähän läpi, kun kovin tarkasti katsoo (DM-korteissa ei nyt haittaa, kun jokaisen kortin takaosa samanlainen). Myös se, että onko suoja sitten tarpeeksi hyvä, jos sen alle vasenpaan reunaan pääsee pientä pölyttymää + kortti välillä liikkuu muutaman millin ylöspäin. Muuta pahaa sanottavaa en nyt keksi, sillä suojat kuitenkin miellyttävät silmää ja sekoittaminen sujuu hyvin!
Jonezzci- Vasta-alkaja
Jotkut noista Ultra Pron Pro Matteista on tosiaan erittäin läpinäkyviä, riippuu aivan täysin suojan väristä.
Tuo pölyn kertyminen tuonne suojien yläreunoihin taas johtuu pölyisesta peli- tai säilytyspaikasta (helposti korjattavissa pelimatolla ja pakkakotelolla) ja tuo korttien liikkuminen suojan sisällä voi olla ihan sekoitus tyylistäsikin kiinni, ei siis välttämättä suojan huonoutta.
Ultra Pron hienous nimenomaan piileekin tuossa erittäin laajassa värivalikoimassa, edullisuudessa ja omasta mielestäni markkinoiden parhaassa sekoittuvuudessa
Tuo pölyn kertyminen tuonne suojien yläreunoihin taas johtuu pölyisesta peli- tai säilytyspaikasta (helposti korjattavissa pelimatolla ja pakkakotelolla) ja tuo korttien liikkuminen suojan sisällä voi olla ihan sekoitus tyylistäsikin kiinni, ei siis välttämättä suojan huonoutta.
Ultra Pron hienous nimenomaan piileekin tuossa erittäin laajassa värivalikoimassa, edullisuudessa ja omasta mielestäni markkinoiden parhaassa sekoittuvuudessa
Juu, pitävät kyllä paikkansa. By the way YouTubessa kanava nimeltä "Tolarian Community College" mielestäni kritisoi Ultra Pron suojia kyllä tarpeettoman paljon (Tosiaan tämän kanavan arvosteluita katselin muutamia.)
Jonezzci- Vasta-alkaja
Lähes aina on parempi itse kokea kuin luottaa täysin toisen tekemään tuotearvosteluun. Nämä ovat pääsääntöisesti niin makuasioita.
Nyt kun porukalla on ollut käytössä jonkun aikaa noita Ultra Pron Eclipsejä, niin ovatko kestäneet käyttöä ja pysyneet yhtä liukkaina? Kulumista ym?
Ja pitäisköhän tähänkin threadiin mainita/mainostaa, että Ruttorotan pikkuveli tehtailee hyviä korttipuristimia joilla saa käyrät kortit suoriksi ja Zachin kautta voi tiedustella pelimattojen säilytyspusseja takuuhintaan.
Tulkaahan pojat, Ruttorotta ja Zach, konfirmoimaan nää mainospuheet, etten puhu ihan ohi suuni!
Ja pitäisköhän tähänkin threadiin mainita/mainostaa, että Ruttorotan pikkuveli tehtailee hyviä korttipuristimia joilla saa käyrät kortit suoriksi ja Zachin kautta voi tiedustella pelimattojen säilytyspusseja takuuhintaan.
Tulkaahan pojat, Ruttorotta ja Zach, konfirmoimaan nää mainospuheet, etten puhu ihan ohi suuni!
Sademasokisti- Taivaankannen Elementaali
- Viestejä / Messages : 163
Palautepisteet / Feedback Points : 3/3
Liittynyt / Join Date : 05.03.2015
Paikkakunta / Location : Tampere
Juu mamma tosiaan ompelee pelimatoille suojapusseja suljettavalla nyörillä. Kympin posteineen ja saatavilla yleisimmissä kangasväreissä. Myös noppapussit onnistuvat tehdä.
Tietääkö kukaan, että onko halpoja ja hyviä custom-playmat -paikkoja?
Itse löysin muutaman:
https://www.inkedgaming.com/products/custom-playmat
-Tuo näyttäisi olevan Amerikassa, postikulut olisivat ikävät
https://www.amazon.com/CUSTOM-Playmat-Any-image-want/dp/B00L9EZC2C
-halpa playmat, mutta onko hyvä laatu?
http://shop.x-raypad.com/product/custom-playmat-with-own-printing-size-24-x-14/
https://playmatworld.com/pages/bulk-playmat-order
-noista saisi monta playmattia halvalla, jos vaikka yhdistys haluaa tilata omalla logolla varustetun playmatteja myyntiin
Ilmeisesti yksikään noista ei ole euroopassa.
Itse löysin muutaman:
https://www.inkedgaming.com/products/custom-playmat
-Tuo näyttäisi olevan Amerikassa, postikulut olisivat ikävät
https://www.amazon.com/CUSTOM-Playmat-Any-image-want/dp/B00L9EZC2C
-halpa playmat, mutta onko hyvä laatu?
http://shop.x-raypad.com/product/custom-playmat-with-own-printing-size-24-x-14/
https://playmatworld.com/pages/bulk-playmat-order
-noista saisi monta playmattia halvalla, jos vaikka yhdistys haluaa tilata omalla logolla varustetun playmatteja myyntiin
Ilmeisesti yksikään noista ei ole euroopassa.
Tazio95- Viheliäinen Sadanpäämies
- Viestejä / Messages : 113
Liittynyt / Join Date : 07.09.2014
Minä tilasin tuolta InkedGamingilta pelimaton tässä vähäaika sitten. Postikulut ovat korkeat, mutta paketti tuli pikakirjeenä todella nopeasti atlantin yli! Eikä jäänyt tullin haaviin, mutta ainahan se on tuurista kiinni.
Tilasin custom maton Uliyan kuvalla ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä<3
Laatu on selvästi parempi kuin esimerkiksi Dragon Shieldin perusmatossa joita näkee paljon käytettävän.
Tilasin custom maton Uliyan kuvalla ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä<3
Laatu on selvästi parempi kuin esimerkiksi Dragon Shieldin perusmatossa joita näkee paljon käytettävän.
Paljonko oli Zach kulut ja jos on aikaa, niin liittäisitkö kuvan tähän vielä?
Sademasokisti- Taivaankannen Elementaali
- Viestejä / Messages : 163
Liittynyt / Join Date : 05.03.2015
Paikkakunta / Location : Tampere
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Similar topics
» Yleistä keskustelua korttihankinnoista
» Yleistä keskustelua DM-konsolipeleistä
» Yleistä keskustelua mangasta
» Yleistä keskustelua DM-konsolipeleistä
» Yleistä keskustelua mangasta