Duel Masters Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Duel Mastersin viralliset kotisivut
TAKARA TOMY
Viimeisimmät aiheet
» Megameet heinäkuussa
kirjoittaja Xboom3000 14.04.24 17:01

» Myynnissä DM-tuotteita
kirjoittaja Latepate64 16.07.23 23:30

» Netti-/Webcam pelejä?
kirjoittaja korneri 16.04.23 16:02

» DMF:n tiedotukset
kirjoittaja Xboom3000 20.12.22 15:55

» Iso pino kortteja MYYTY
kirjoittaja Elfie 14.12.21 18:43

» Loput Kortit myyntiin
kirjoittaja Ledhammer 28.11.21 18:49

Tapahtumat
Mökkitapahtuma

Seuraava mökkitapahtuma järjestetään mahdollisuuksien mukaan koronavirustilanne huomioon ottaen vuoden 2020 syksyllä. Jos kiinnostuit, liity DMF:n whatsapp-ryhmäkeskusteluun osoitteessa www.duelmasters.fi/wap


Kuukauden aktiivisimmat kirjoittajat
No user


Tärkeimmät korttisi

3 posters

Siirry alas

Tärkeimmät korttisi Empty Tärkeimmät korttisi

Viesti kirjoittaja Zach Hartigan 09.05.15 20:25

Ajattelin perustaa tälläisen ketjun jossa jokainen voi kertoa mitkä kortit ovat sinulle suurimmat tunnearvoltaan. Pysytään nyt siis TCG:ssä ja voin mielihyvin aloittaa pelin! Smile

* * * * *

Omistan tällä hetkellä oikeastaan kolme korttia jotka nousevat ylitsemuiden. Tässä siis kolme tarinaa:

Poison Worm

En muista aivan tarkasti oliko sinä päivänä 7-vai 8-vuotissyntymäpäiväni jolloin sain käsiini ensimmäinen DM boosterin. Lapsuudenkaveri ojensi lahjansa ja kiittelin kummastuneena, että mikäs kiiltäväpaketti tämä on? Kaveri selitti, että kyseessä on korttipussi erääseen korttipeliin johon perustuvaa lastenohjelmaa näytetään telkkarissa. (myöhemmin tämän kaverin kanssa pelailtiin ala-asteen viimeisinä vuosina montatuntia viikottain. harmi, että kaveriporukat ajoivat täysin erilleen) Avasin paketin ja aloitin katselemaan kortteja ja tavailemaan mielessäni korttien nimiä sekä kykyjä. Paljoahan niistä ei ymmärtänyt ja annetaan se anteeksi pienellepojalle.
Taisi olla paketissa 4-5:des kortti joka oli tämä Poison Worm. Aivan uskomattoman upea kuva ja kaikenlisäksi mustakortti. Tästä alkoi viehätys pimeyskortteihin joita on edelleenkin ylivoimaisesti eniten kokoelmassa Very Happy
Tähän päivään asti tuo kyseinen Poison Worm on ollut korttipinossa ja täytyy ihan harkita laitanko suojakuoriin. Pari kertaa sitä kaverit yrittivät vaihtaa, mutta en luopunut siitä. Tuskin luovun vastaisuudessakaan.

Paradise Horn

Tämän kortin hankin itselleni silloin kun DM:än suosio oli mielestäni suomessa sekä kaveriporukassani korkeimmillaan. Kyseessä on DM-06 setin kortti, mutta en nyt muista vuotta milloinka se ilmestyi. No olipa kuinka tahansa niin yhtenä melko sateisena päivänä istuskeltiin kaverien kanssa koulun jälkeen hänen kotinsa pihavarastossa. Kaverini näytti todella ison läjän kortteja ja sanoi, että katso siitä mitä haluat vaihtaa. Valikoin sieltä muutamia kortteja joihin arvioin omieni riittävän. Silloin omistin todella vähän kortteja. Olikohan pintaan 80kpl. No siinä sitten olivat esillä Bronze-Arm Tribe, Soul Gulp ja Paradise Horn. Kaikkien kuvat olivat mitä upeimpia ja sain ilokseni vaihdettua näistä kaikki. Silti näistä nousi ylitsemuiden Paradise Horn... Katsokaa nyt sitä kuvaa vaikkapa DM Wikissä sillä mielestäni tuossa on yksi parhaimmista kuvista paratiisista kuten kortin flavor tekstikin kuuluu:
"Few places on the planet still know the joy of absolute peace. Paradise Horn makes sure this is one of them."

Alcadeias, Lord of Spirits

Yksi mahtavimmista TCG-korteista IKINÄ! Ihmettelin jo silloin junnuna, että miksi tämä ei Super Rare vaan vain Very Rare!?!?
Kaverini sanoi koulussa yhdellä välitunnilla saaneensa korttipussista aivan uskomattoman kortin joka iskee yli 12000! Ihmeteltiin siinä sitten, että huh huh mikähän mahtaa olla kyseessä. Päivän päätyttyä lähdettiin sitten katsomaan tätä ihmettä ja kyllähän siellä pari poikaa yritti kovasti sitä vaihtaakin.
Lopulta tämä ehdoton kuningas päätyi haltuuni kun ikätoverien kiinnostus peliä kohtaan alkoi hiipua ja he alkoivat myymään/lahjoittamaan kokoelmiaan. Kysyin sitten, että paljollako myyt näitä. Sain vastaukseksi, että 50snt kappale. Pyysin tuomaan kaikki kiiltävät kouluun ja näin ne vaihtoivat omistajaa. VIHDOIN ALCADEIAS OLI MINUN! Ja uskokaa tai älkää. Seuraavan kuukauden kuluessa sain kolmelta kaverilta kaikki kortit ilmaiseksi Cool

* * * * *

Nyt ystävät! Jakakaa tarinanne ja muistonne cyclops
Zach Hartigan
Zach Hartigan
Kaaoksen Kasvatti
Kaaoksen Kasvatti

Viestejä / Messages : 1172
Palautepisteet / Feedback Points : 45/45
Liittynyt / Join Date : 06.09.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkeimmät korttisi Empty Vs: Tärkeimmät korttisi

Viesti kirjoittaja Ylläpitäjä 09.05.15 21:50

Hienoja tarinoita. Ymmärrän nyt paremmin, miksi näet Paradies Hornin ja Poison Wormin niin kauneina kortteina. Muistot tuovat niihin lisää vivahteita.

Kuten olenkin jo todennut, aloitin Duel Mastersin suhteellisen myöhään, oikeastaan jo niiden tuottamisen lopettamisen jälkeen, vuonna 2007 marraskussa. Ensimmäiset ostamani lisäpakkaukset olivat 10-sarjaa. Muistan elävästi, vielä ensimmäisen superharvinaisen kortin, joka paljastui minulle lisäpakkauksesta. Tämä superharvinainen ei ollut ensimmäinen kiiltäväni, vaan sen virkaa Balza, Seeker of Hyperpearls sai kunnian ajaa. Minulla ei taida enää edes olla tuota Balzaa.
Ensimmäinen koskaan saamani superharvinainen oli Bluum Erkis, Flare Guardian. Tämä minulta vielä nykyäänkin löytyy. Muistan vieläkin kuinka se sai minut innostumaan enemmän DM:stä: pakkani suunta kehittyi valo-vesi-luonnoksi Bluumin kunniaksi. Ensimmäinen OCG-pakkani - silloin kun minulla oli vain yksi pakka enkä edes tiennyt OCG-TCG-jaottelusta - lähti rakentumaan TCG-pakkani päälle ja ensimmäinen suosikkiteemani oli monivärisyys, johon lopulta hankin King ja Queen Alcadeiaksen saksalaisystäväni kautta. Bluum Erkis pysyy aina suosikkikorteissani, ja sen piirros on mestarillinen suoritus Tsuulta.

Toinen merkittävä kortti Duel Masters -historiani aikana paljastui vuoden 2008 tienoilla, kun korttibuusterit alkoivat jo loppumaan kaupoista. Olin käynyt läpi eri sarjojen kortteja ja yhtenä aamuna katsoimme vielä Wizards of the Coastin korttitietokannasta kortteja. Osuimme jälleen tuohon 9-sarjan ilmestykseen, ja ilmoitin kaverilleni haluavani tuon kortin enemmän kuin mitään.
Samaisena perjantai-iltana menimme katsomaan elokuvaa, en enää edes juuri nyt muista, mikä elokuva oli kyseessä. Poikessimme S-Marketin kautta ostamassa eväitä. Huomasimme, että kaupassa oli enää yksi 9-sarjan lisäpakkaus jäljellä. Päätin tarttua siihen. Kiirehdimme penkille elokuvateatterin lähistöllä ja kaivoin pakkauksen esiin taskusani. Pakkauksen päällä komeili jumalaisen olennon kuva. Avasin pakkauksen varovasi takaa. Palapelikortti paljastui ensimmäisenä. Siinäkin komeili osa samaa jumalaista olentoa. Tiesimme kaverini kanssa monesko kortti oli kiiltävä (taisi olla 9.), joten siirsin sen alimmaiseksi taatakseni maksimaalisen jänityksen. Lähdin turhia odottelematta paljastamaan kortteja kunnes oli enää viimeinen kortti jäljellä.
Pysähdyin hetkeksi. Lopulta käänsin napakasti kortin oikeinpäin. En ollut uskoa silmiäni. Olin valmistautunut antikliimaksiin, mutta siinä se sitten oli. Kaverinikin innostui vieressä. Minä vain tuijotin tätä majesteettista olentoa kädessäni. Samaisen olennon kuva oli ollut sekä pakkauksessa, että palapelikortissa. Petrova, Channeler of Suns tervehti minua arvokkaasti. Pitkän hämmennyksen jälkeen laitoin kortin takaisin muiden mukana taskuuni, mutta Petrova pysyi mielessäni. Elokuvan aikana tajusin aina vain paremmin, että oikeasti Petrova oli ilmestynyt polkuni varrele. Toiveestani oli tullut totta. Petrova päätyi Bluum Erkisin ja monen muun Guardianin kaveriksi pakkaani. Elokuvan aikana kaivoin useampaan otteeseen Petrovan taskustani vain katsoakseni sitä uudelleen ja aistiakseni sen todellisen läsnäolon.

Kolmannen merkittävän kortin tarina onkin hieman erilainen. Kaverini ja minä innostuimme tästä kortista todella paljon aikoinaan. Molemmat halusimme tätä pakkaamme. Kaverini taisi vaihtaa sen jonkun foorumin kautta loppujen lopuksi, mutta minä olin vielä ilman. Minulla ei tainnut olla edes sopivaa pakkaa kortille, mutta olin todella päättäväinen. Aloin ostamaan 10-sarjan kortteja pakkaus kerrallaan. Olin oikeasti yllättynyt kun tätä harvinaisuutta ei ilmennytkään. Olisiko kuitenkin ollut jo 6. pakkaus kun tilanne raukeni. Olin saman päivän aikana pyöräillyt jo kerran ostamassa yden lisäpakkauksen (iitä paljastui Gaulezal Dragon) lähisiwasta kaverini kanssa, mutta päätin, että vielä yksi toden sanoo.
Saavuimme kaverilleni. Avasimme pakkauksen keittiössä. Noh, ei ole varmasti kenellekään yllätys, että sieltähän se haluamani kortti jälleen kerran paljastui, tosin vasta useamman pakkauksen jälkeen toisin kuin Petrovan suhteen. Varmuudestani huolimatta jähmetyin jälleen. Olin todella iloinen ja yllättynyt että oikeasti juuri tuo kortti osui kohdalleni. Näin jälkikäteen ajatellen tuo tuntuu lähes mahdottomuudelta 120-kortin sarjasta. Tämä minun niin pitkään haluama korttini oli siis Deklowaz, the Terminator. Tämä kortti on edelleenkin yksi suosikeistani. Tosin en ole käyttänyt sitä missään pakassa aikoihin. Ehkä olisi syytä kokeilla Deklowazia jälleen.

Nyt kun päästiin kirjoittamisen makuun, niin haluan mainita vielä yhden tapauksen ja kortin. Lisäpakkauksia ei enää ollut saatavilla täällä Hangossa ja kaverini ilmoitti voivansa tuoda minulle lisäpakkauksen Prismasta käydessään kaupungin ulkopuolella (en nyt muista paikkaa). Sanoin, että ottaisin yhden pakkauksen DM-12 sarjaa.
Kun reissu oli tehty ja minä vihdoin pääsin käsiksi pakkaukseeni, oli kaverini jo ehtinyt avata omansa (useampikin) ja todennut ne melko mitään sanomattomiksi. Noh otin omani kevein mielin käsiini ja avasin pakkauksen todella nopeasti ja vauhdilla. En todellakaan osannut odottaa mitään erikoista. Siinä se feeniksi kuitenkin istui kädelläni. Kyseessä oli siis Tuomion ilmentymä kuolon feeniksi, eli Death Phoenix, Avatar of Death. Kortti, jota kaverini oli halunnut jo pitkään ja kortti, joka mielestäni on yksi hienoimmista koskaan. Halusin kuitenkin pakkaani yhtä kaverini korttia enemmän, joten päädyin osittain myötätunnosta vaihtamaan Kuolon feeniksini Aura Pegasukseen, jonka kaverini oli Wise Starnoid kanssa vetänyt uskomattomalla tuurilla vain viidestä pakkauksesta! Molemmat olivat tyytyväisiä vaihtoon. Vaihdoin tämän Pegasuksen aikoinaan saksalaiselle tuttavalleni japanilaiskorttihistoriani alkumetreillä mm Spell Del Finiin. Lopulta päädyin kuitenkin ostamaan samaisen kortin toiselta saksalaisystävältäni ja nykyään kortti on kansiossani.

Tässäpä nämä tarinaani. Hieno ketjuidea! Yritin pitää tarinat jotenkin mielenkiintoisina, joten siksi kirjoitustyyli. Jakakaa toki omat korttitarinanne.
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Ulottovuuksien Yliolento
Ulottovuuksien Yliolento

Viestejä / Messages : 1483
Palautepisteet / Feedback Points : 25/25
Liittynyt / Join Date : 17.08.2014

http://www.duelmasters.org

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkeimmät korttisi Empty Vs: Tärkeimmät korttisi

Viesti kirjoittaja Zach Hartigan 09.05.15 22:07

Aivan huikeaa settiä ja tarinaa ELTP:ltä! Tälläisiä lisää joten estradi on teidän arvon foorumilaiset.

ELTP:n mainitsemat kortit ovat kaikki todella mahtavia kyvyiltään sekä äärimmäisen vaikeita saada haltuun. Oli hienoa lukea tälläisistä onnistumisista! pirat
Zach Hartigan
Zach Hartigan
Kaaoksen Kasvatti
Kaaoksen Kasvatti

Viestejä / Messages : 1172
Palautepisteet / Feedback Points : 45/45
Liittynyt / Join Date : 06.09.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkeimmät korttisi Empty Vs: Tärkeimmät korttisi

Viesti kirjoittaja Tombazaar 10.05.15 12:16

Oman tarinani olenkin jo jakanut tuohon nostalgisella tasolla itselleni kaikkein tärkeimpään korttiin liittyen, mutta kaivoin sen tuolta vanhoista postauksista iloksenne tännekin. Ohessa siis lainaus tuosta aikaisemmasta postauksestani.

"Muistan pyöräilleeni läheiseen Siwaan, josta noita kortteja tuli normaalistikin ostettua. Ostin DM-08 boosterin ja perinteiseen tapaani avasin sen heti kun kaupasta vain pihalle pääsin. Eipä sieltä tietenkään mitään nimeltämainitsemisen arvoista tullut, mutta sitten huomasin jotain outoa, kyseisessä boosterissa oli vain 9 korttia + palapeli kortti.

No tämän huomattuani marssin takaisin kassaneidin luokse ja tein asiasta valituksen. Myyjä laski kortit ja totesi että tosiaankin yksi kortti puuttuu. Myyjä kävi hakemassa toisen DM-08 boosterin hyllystä ja avasi sen varmistaakseen, että äskeinen puutteellinen boosteri oli vain yksittäistapaus. Katsoin siinä vieressä kun myyjä selasi noita kortteja varmistaaksen niiden lukumäärän ja sitten se tapahtui. Näin jonkin kiiltävän pimeys kortin vilahtavan myyjän kädessä. En tosin voinut olla vielä täysin varma näkemästäni, koska en nähnyt kortteja tarpeeksi selvästi.

Myyjä sai laskettua kortit ja totesi, että tässä kyseisessä boosterissa on kaikki 10 korttia niin kuin pitääkin, joten aikaisemmin saamani boosteri oli todennäköisesti vain yksittäistapaus, ja että saisin valita uuden boosterin sen tilalle. Sen sijaan että olisin lähtenyt hakemaan hyllystä uutta boosteria, kysyin myyjältä, että olisinko mahdollisesti voinut saada juuri hänen äskettäin avaamansa boosterin. Myyjä totesi, että ilman muuta jos vain sen kelpuutan.

Kävelin kaupasta pihalle lähes hengitystä pidättäen ja rupesin hitaasti selaamaan kortteja. Olin nähnyt oikein. Siinä se oli, uutuuttaan kesäisen aamupäivän auringonsäteissä kiiltelevä Super Necrodragon Abzo Dolba. Tästä kaikesta tapahtuneesta hämmentyneenä lähdin pyöräilemaan takaisin kotiin. Vasta kotiin päästyäni aloin ymmärtämään mitä juuri oli tapahtunut ja voin vannoa, että niin leveää hymyä ei ole nähty edes elokuvissa.

Kyseinen kortti on vieläkin hallussani ja se on säilynyt kauniissa NM kunnossa koska en uskaltanut sillä nuorempana pelata peläten sen kärsivän kortteja sekoittaessa. Mainittakoon myös, että kyseessä oli ensimmäinen koskaan livenä näkemäni tripla murtaja."

Näin jälkeenpäin ajateltuna kyseinen kortti oli myös ensimmäinen koskaan itse boosterista avaamani yli 10k voimainen olento, joten se oli itselleni merkittävä kortti siinäkin mielessä.
Tombazaar
Tombazaar
Maailmanlopun Selviytyjä
Maailmanlopun Selviytyjä

Viestejä / Messages : 280
Palautepisteet / Feedback Points : 24/24
Liittynyt / Join Date : 06.09.2014
Paikkakunta / Location : Jyväskylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkeimmät korttisi Empty Vs: Tärkeimmät korttisi

Viesti kirjoittaja Ylläpitäjä 10.05.15 17:01

Aivan, muistan vielä hyvin kuinka kaverini osti pakkauksen toisensa jälkeen vain saadakseen Abzo Dolban. Lopulta hän sen sai, ja käytti sitä innokkaasti pakassaan. Eipä ollut paljoa tehtävissä sellaisen voimakortin mahdin edessä.

Aihe sivuaakin hieman lempikorttiosiota, mutta väliäkös tuolla. Tuon maagisen tarinan Petrovasta jaoinkin jo aikaisemmin siellä puolella Tärkeimmät korttisi 1957526165

Petrovan siis lienen jo välittänyt eteen päin, mutta Bluum Erkis minulta vielä löytyy. TCG-unelmapakan pohjalta tehnen pakan, johon otan sen käyttöön.
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Ulottovuuksien Yliolento
Ulottovuuksien Yliolento

Viestejä / Messages : 1483
Palautepisteet / Feedback Points : 25/25
Liittynyt / Join Date : 17.08.2014

http://www.duelmasters.org

Takaisin alkuun Siirry alas

Tärkeimmät korttisi Empty Vs: Tärkeimmät korttisi

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa